Show simple item record

dc.contributor.advisorNamsone, Dace
dc.contributor.authorGrīnbergs, Niks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:16Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:16Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110498
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71021
dc.description.abstractKombinētā mācīšanās 8. klases ķīmijas satura apguvē. Niks Grīnbergs, bakalaura darba vadītāji – Dr. paed. Dace Namsone, Ph. D. Kārlis Greitāns. Bakalaura darbs, 61 lappuses, 29 attēli, 6 tabulas, 64 literatūras avoti, 10 pielikumi. Darbs veikts latviešu valodā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kombinētās mācīšanās iespējas 8.klases ķīmijas satura apguvē. Pētījumā analizēta un apkopota zinātniskā literatūra par kombinēto mācīšanos, kombinētās mācīšanās modeļiem un digitālajiem rīkiem kurus ir iespējams izmantot 8. klases ķīmijas satura apguvē, kā arī kombinētās mācīšanās ieguvumi un ierobežojumi. Izveidoti mācību materiāli kombinētās mācīšanās aprobācijai ķīmijā 8. klasei. Pētījumā tika secināts, ka kombinētās mācīšanās iespējas ietekmē dažādu mācību tematu sasniedzamie rezultāti un veiksmīgi tika aprobēti trīs kombinētā mācīšanās modeļi – apvērstās mācīšanās, individuālās rotācijas un elastīgais mācību modelis.
dc.description.abstractBlended Learning in Grade 8 Chemistry Content Acquisition. Niks Grīnbergs, Bachelor’s Thesis Supervisors – Dr. Paed. Dace Namsone, Ph. D. Kārlis Greitāns. Bachelor’s thesis, 61 pages, 29 figures, 6 tables, 64 literature sources, 10 appendices. Work was done in the Latvian language. The aim of the study is to explore the possibilities of blended learning in the acquisition of 8th-grade chemistry content. The research includes an analysis and summary of scientific literature on blended learning, blended learning models, and digital tools that can be used in teaching 8th grade chemistry, as well as the benefits and limitations of blended learning. In addition, educational materials were developed for the implementation of blended learning in 8th-grade chemistry. The findings indicate that the applicability of blended learning is influenced by the intended learning outcomes of various curriculum topics. Three blended learning models were successfully piloted: flipped learning, individual rotation, and the flex model.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectķīmija
dc.subjectkombinētā mācīšanās
dc.subjectkombinētās mācīšanās modeļi
dc.subjectdigitālā transformācija
dc.subjectdigitālie rīki
dc.titleKombinētā mācīšanās 8.klases ķīmijas satura apguvē
dc.title.alternativeBlended Learning in Grade 8 Chemistry Content Acquisition
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record