Show simple item record

dc.contributor.advisorArnicāns, Guntis
dc.contributor.authorKaminskis, Einārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:06:49Z
dc.date.available2025-06-28T01:06:49Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109105
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71136
dc.description.abstractTiešsaistes spēļu popularitāte rada nepieciešamību izstrādāt godīgus un efektīvus spēlētāju sadales algoritmus, lai uzturētu spēlētājus ieinteresētus spēlēt. Šajā bakalaura darbā tiek veikta trīs populāru spēlētāju sadales algoritmu - Elo, Glicko un TrueSkill - analīze, izmantojot pašizstrādātu simulācijas programmu. Darba ietvaros izstrādāta simulācija dažādiem spēļu tipiem un scenārijiem, lai novērtētu algoritmu precizitāti, stabilitāti un pielāgošanās spējas mainīgiem spēlētāju prasmju līmeņiem un spēles aktivitātei. Rezultāti liecina par būtiskām algoritmu atšķirībām gan precizitātes ziņā, gan reakcijā uz spēlētāju prasmju izmaiņām. Šis darbs sniedz noderīgas atziņas spēļu izstrādātājiem piemērotu algoritmu izvēlei priekš konkrētiem spēļu tipiem.
dc.description.abstractOnline game popularity has created a necessity to develop fair and effective matchmaking algorithms to keep players engaged. This Bachelor's thesis performs a three most popular matchmaking algorithm - Elo, Glicko and TrueSkill - analysis employing a custom-developed simulation program. In this thesis a simulation is developed for different game types and scenarios to assess algorithm precision, stability and adaptability to changing player skill levels and game activity. The results highlight significant differences both in precision and reaction to changes in player skill. This thesis provides valuable insight for game developers in selecting suitable algorithms based on specific game types.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectElo
dc.subjectGlicko
dc.subjectTrueSkill
dc.subjectsimulācija
dc.subjectreitings
dc.titleDažādu spēlētāju spēļu sadales algoritmu testēšana un analīze
dc.title.alternativeDifferent player game matchmaking algorithm testing and analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record