Now showing items 1-6 of 6

    • Digitālā mārketinga priekšrocības Uzbekistānas tūrisma veicināšanai 

      Isomov, Khojiakbar (Latvijas Universitāte, 2020)
      Šis pētījums ir vērsts uz digitālā mārketinga ietekmi uz Uzbekistānas tūrisma veicināšanu. Šajā pētījumā digitālā mārketinga teorijas īsi apsprieda, piemēram, digitālā mārketinga nozīmi, lomu un priekšrocības tūrisma ...
    • Migrācija kā Uzbekistānas sociāli ekonomiskās attīstības faktors 

      Aminaddinova, Komila (Latvijas Universitāte, 2024)
      The goal of the thesis is to investigate the impact of migration on socio economic growth in Uzbekistan, a topic that resonates with worldwide migration dynamics while exhibiting distinct regional peculiarities. The study ...
    • Ražošanas izmaksas un faktori, kas tās ietekmē, galvenokārt naftas un gāzes uzņēmumos Uzbekistānā 

      Narzullaeva, Shakhzoda (Latvijas Universitāte, 2021)
      Produkta cenu veidošanās ķēdē vissvarīgākā un būtiskākā loma ir ražošanas izmaksām, tas ir sākumpunkts, kur sākas produkta cenas veidošanās, kas cenu noteikšanā iet cauri tālākiem posmiem, līdz nonāk nonācēju rokās. klients ...
    • Reklāmas ietekme uz jaunās paaudzes patērētāju uzvedību Uzbekistānā 

      Makhmadrajabov, Kamron (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis ir izpētīt patērētāju uztveri, attieksmi un atbildi uz tiešsaistes reklāmām Uzbekistānā. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izstrādāta strukturēta anketa un ar izlases palīdzību tika apkopotas 200 respondentu ...
    • Reklāmas ietekme uz jaunās paaudzes patērētāju uzvedību Uzbekistānā 

      Makhmadrajabov, Kamron (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis ir izpētīt patērētāju uztveri, attieksmi un atbildi uz tiešsaistes reklāmām Uzbekistānā. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izstrādāta strukturēta anketa un ar izlases palīdzību tika apkopotas 200 respondentu ...
    • Starbuksa stratēģiskie lēmumi Uzbekistānā 

      Akromov, Akmalbek (Latvijas Universitāte, 2018)
      Šī maģistra darba galvenā tēma ir ieejas režīma izvēle veiksmīgai uzņēmējdarbībai Krievijas tirgos, koncentrējoties uz Starbucks kafijas uzņēmumu. Problēmas izklāsts ir šāds: Kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē Starbucks ...