Show simple item record

dc.contributor.advisorGeikina, Laimaen_US
dc.contributor.authorPravorne, Ildzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Teoloģijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:45:47Z
dc.date.available2015-03-23T10:45:47Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18798en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7761
dc.description.abstractDarba nosaukums ir „Garīgums Ikšķiles Brīvās skolas izglītības pedagoģijā”. Tēze ir: „Garīguma izpratne un tā praktizēšana alternatīvajās skolās ir vairāk atkarīga no vadītāja un personāla individuālās attieksmes, nekā no teorētiskā un filozofiskā pamatojuma, kāds izvirzīts skolas mērķī.” Pirmajā darba nodaļā tiek aplūkota jēdziena garīgums un nozīme, tiek izvirzīta tā definīcija. Turpmākajās divās nodaļās tiek aplūkoti pētījuma objekta – Ikšķiles Brīvās skolas izglītības filozofijas galvenie balsti – holisms un humānā pedagoģija kā garīguma attīstības līdzekļi. Darba noslēgumā tēzes pierādīšanai tiek izmantota salīdzinoši analītiskā metode, kas izvērtē Ikšķiles Brīvās skolas garīguma izpratnes avotus, kas meklējami kopējā skolas filozofijā, ar praktisko jēdziena „garīgums” izpratnes pielietojumu audzināšanas darbā. Atslēgas vārdi: garīgums, reliģija, alternatīvā izglītība, holisms, humānisms, humānā pedagoģija.en_US
dc.description.abstractThe title of the work is „Spirituality in the educational philosophy of Ikskile Free School”. Thesis is as follows: „The understanding of spirituality and its apply in praxis in alternative schools depends more on the head of the school, but the theoretical and philosophical ground, that is postulate in the aim of the school.” The first part of the work deals with the term “spirituality”, the meaning and definition. The next to chapters draws the main aspects of the school’s educational philosophy – holism and the human pedagogy as tools for developing spirituality. At the end of research for the approval of the thesis, a comparison between the theory and the praxis are made. Key words: spirituality, religion, alternative education, holism, human pedagogy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTeoloģija un reliģiju zinātneen_US
dc.titleGarīgums Ikšķiles Brīvās skolas izglītības filozofijāen_US
dc.title.alternativeSpirituality in the educational philosophy of Ikskile Free Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record