Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorGintere, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:35Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17697en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9980
dc.description.abstractDiplomdarbs izstrādāts, lai gūtu priekšstatu par problēmām, kuras rodas darbā ar bērniem, kuriem ir fonemātiskās uztveres traucējumi. Darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskā daļā tiek dots ieskats pētāmās problēmas teorijā. Praktiskajā daļā pētījuma pamatā darba autore izmantoja studēto literatūru, lai atspoguļotu fonemātiskās uztveres attīstību 5 – 6 gadus veciem bērniem. Diplomdarbs uzrakstīts uz 56 lapām, satur 1 tabulu un 10 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 38 dažādi literatūras avoti. Darbā ietverti 6 pielikumi. Darba praktiskā nozīme Darbu var izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogi, logopēdi un pedagoģijas augstskolu studenti pieredzes un prakses pilnveidošanai darbā ar bērniem, kuriem nepieciešams uzlabot fonemātisko uztveri. Atslēgvārdi Fonemātiskā uztvere, fonemātiskās uztveres traucējums, koriģējoši attīstošā darbība, pirmsskolas vecuma bērni.en_US
dc.description.abstractThe work has been written to get the conception about the problems that appear working with children who have disturbances of phonematic perception. The work consists of two parts. In the theoretical part an insight in the theory of the problem is given. In the practical part the author used the studied literature to reflect the development of phonetic perception of children aged 5 – 6. The work has been written on 56 pages, 1 table, 10 contains images. 38 literature resources have been used in the process of writing the work. There are 6 appendices. The practical use of the work The work can be used by pre-school educators, speech therapists students of educational studies to improve experience and practice while working with children who need the improvement of the phonematic perception. Kew words Phonematic perception, disturbances of phonematic perception, correction and activities, pre – school childrens.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFonemātiskās uztveres traucējumi un to koriģējoši attīstošā darbība 5 - 6 gadus veciem bērniemen_US
dc.title.alternativeDisturbances of phonematic perception and their adjustment developing activity for 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record