Browsing by Title
Now showing items 11916-11935 of 60926
-
Digitāla reakcijas laiku mērīšanas metode: rīka izstrāde un eksperimentāla testēšana
(Latvijas Universitāte, 2023)Ērti lietojamu un uzticamu digitālu reakcijas laiku mērīšanas metožu un rīku izstrāde ir svarīga, lai sniegtu iespēju veikt plaša mēroga pētījumus. Šāda informācija palīdzētu sekmēt turpmākus zinātniskos atklājumus gan ... -
Digitāla risinājuma izstrāde Džona Holanda pašizpētes testa pildīšanai
(Latvijas Universitāte, 2021)Mūsdienās diez gan aktuāla problēma ir, ka jaunieši pēc vidusskolas absolvēšanas vēl nezina kādā izglītības virzienā vēlētos turpināt studijas. Tāpat arī cilvēki, kas ilgus gadus strādā kādā nozarē nav pārliecināti, vai ... -
Digitāla vizuālo spēju testēšanas rīka izstrāde un eksperimentāla analīze klīnisku un ikdienas populāciju gadījumā
(Latvijas Universitāte, 2022)Mūsdienās neirodeģeneratīvo slimību ārstēšanas ir efektīva tad, ja slimības pazīmes tika atrastas agrīnā stadijā. Bakalaura darba ietvaros autors izstrādā kognitīvo traucējumu noteikšanas rīku, kas varētu palīdzēt cilvēkiem ... -
Digitālais mārketings drukātās preses virzīšanā – SIA izdevniecība "Dienas Žurnāli" analīze.
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par digitālo mārketingu, kā arī sabiedrības aptaujas un izdevniecības Dienas Žurnāli vidējā un augstākā līmeņa vadītāju interviju rezultātiem, novērtēt digitālo ... -
Digitālais mārketings kā rīks beziepakojuma preču veikalu attīstībai un komunikācijai ar patērētājiem Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2020)Lauras Dziļumas bakalaura darbā “Digitālais mārketings kā rīks beziepakojuma preču veikalu attīstībai un komunikācijai ar patērētājiem Latvijas tirgū” autore ir izvirzījusi mērķi izanalizēt digitālā mārketinga nozīmi ... -
Digitālais mārketings publiskā tēla veidošanai izglītības iestādē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Digitālais pirkuma objekts: monogrāfija
(LU Akadēmiskais apgāds, 2022) -
Digitālais portrets kā Latvijas jauniešu (18-25) patības konstruēšana sociālajos medijos
(Latvijas Universitāte, 2016)Promocijas darbs aplūko jauniešu sevis prezentēšanas prakses un patības ietekmējošos aspektus digitālajā vidē. Teorētisko daļu veido patības un sevis prezentēšanas teorijas, akcentējot digitālās vides ietekmējošos faktorus, ... -
Digitālas skaņas signālu redukcijas metodes
(Latvijas Universitāte, 2013)Darbs ir veltīts digitālas skaņas signālu redukcijas metožu apskatīšanai. Tiek aplūkota vispārēja skaņas aprakstīšana, kā arī tādas būtiskas transformācijas kā Furjē transformācija (FT) un diskrētā Furjē transformācija ... -
Digitālas veselības, produktivitātes un kontroles lietotne
(Latvijas Universitāte, 2024)Kvalifikācijas darba ietvaros izstrādāta lietotne digitālās veselības, produktivitātes uzlabošanai ar kontroles funkcijām sistēmas lietotāju iespēju ierobežošanai, bloķējot noteiktu programmatūru un tīmekļa vietņu piekļuvi. -
Digitālā mārketinga instrumenti un to izmantošanas iespējas Latvijas mājražotāju produktu virzīšanā tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darba “Digitālā mārketinga rīki un to izmantošanas iespējas Latvijas mājražotāju produktu virzīšanā tirgū” mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālā mārketinga instrumentu izmantošanas aspektiem, ... -
Digitālā audio apstrāde un efektu sintēze pielietojot bezvadu sensorus
(Latvijas Universitāte, 2010)Žesti un kustības ļoti bieži atspoguļo emocijas. Mūzikas instrumenti, kas reaģētu uz tiem, piedāvātu mūziķim jaunu, aizraujošu režīmu mūzikas izpausmēm. Tāpēc šī darba mērķis ir izpētīt objektu kustību izsekošanu un ... -
Digitālā diplomātija kā publiskās diplomātijas metode - iespējas un riski
(Latvijas Universitāte, 2016)Maģistra darba tēma ir „Digitālā diplomātija kā publiskās diplomātijas metode – iespējas un riski”. Darba mērķis ir izpētīt digitālās diplomātijas izmantošanu, īstenojot publisko diplomātiju Latvijā, un noskaidrot, kā tiek ... -
Digitālā fotogrāfija – R. Barta redzējums
(Latvijas Universitāte, 2015)Darba nosaukums ir „Digitālā fotogrāfija – R. Barta redzējums.”. Darbs tiek rakstīts ar mērķi, noskaidrot digitālās fotogrāfijas korelāciju ar realitāti. Mūsdienu tehnoloģijas ļauj veikt dažāda veida manipulācijas ar ... -
Digitālā grāmatvedība
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma “Digitālā grāmatvedība” ir aktuāla, jo katru dienu tiek atklāti arvien jauni tehnoloģiskie risinājumi jebkuru procesu optimizēšanai, tai skaitā arī grāmatvedības procesu. Darba mērķis ir, pamatojoties ... -
Digitālā komunikācija "Netflix" seriālā "The Circle" 2. sezonā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir “Digitālā komunikācija “Netflix” seriālā “The Circle” 2.sezonā”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā atpazīt “catfishinga” manipulāciju formas, kā ar tām cīnīties un saprast, kādi ir šādas darbības ... -
Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba “Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē” mērķis ir izpētīt klases audzinātāja, audzēkņu un bērnu vecāku digitālās komunikācijas metodes, biežumu, situācijas un īpatnības audzināšanas ... -
Digitālā mārketinga aktivitātes Latvijas koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū un to ietekme uz patērētāju uzvedību.
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Digitālā mārketinga aktivitātes Latvijas koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū un to ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, veiktajiem novērojumiem un ... -
Digitālā mārketinga attīstības perspektīvas Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2014)Aksela Neilanda maģistra darbā „Ditigālā mārketinga attīstības perspektīvas Latvijā”, autors ir izvirzījis mērķi izpētīt digitālā mārketinga vidi un tās attīstības perspektīvas Latvijā. Pamatojoties uz veikto pētījumu, ... -
Digitālā mārketinga ietekme uz pārdošanas apjoma veicināšanu
(Latvijas Universitāte, 2019)Digitālais mārketings mūsdienās atstāj arvien lielāku ietekmi uz ikviena patērētāja un uzņēmuma darbību, tādēļ tas ir kļuvis par būtisku zīmola atpazīstamības veicinātāju un ietekmē pārdošanas apjomus gan vietējā gan ...