Browsing by Title
Now showing items 47279-47298 of 60878
-
SIA “Polap” saimnieciskās darbības analīze un attīstības iespējas
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba nosaukums ir “SIA “Polap” saimnieciskās darbības analīze un attīstības iespējas”. SIA “Polap” ir viens no lielākajiem un senākajiem poligrāfijas materiālu, papīra un foto produkcijas vairumtirgotājiem ... -
SIA “Puse Plus” finansiālā stāvokļa un investīciju iespēju novērtēšana
(Latvijas Universitāte, 2018)Uzņēmējdarbības attīstība ir tieši saistīta ar kapitālieguldījumiem un investīcijām, bez kurām tālāka uzņēmumu esošās ražošanas paplašināšanās, aktīvu atjaunošana, konkurētspējīgas produkcijas ražošana vai jauna virziena ... -
SIA “Reinfelds” darbības vides izvērtējums un pilnveidošanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba autors – Marta Darģe Kvalifiācijas darba tēma – SIA “Reinfelds” darbības vides izvērtējums un pilnveidošanas iespējas. Tēmas aktualitāti nosaka tas, ka ar transporta pakalpojumiem nodarbojas samērā ... -
SIA “Riekstu kalns” finansiālā stāvokļa novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA “Riekstu kalns” finansiālā stāvokļa novērtējums. Izmantojot finanšu analīzi, ir iespējams konstatēt jebkura uzņēmuma finansiālo stāvokli. Tas ir svarīgi, lai balstoties uz iegūto ... -
SIA “Rimi Latvia” darbinieku motivācijas sistēmas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2023)Menarda Brīvule. SIA “Rimi Latvia” darbinieku motivācijas sistēmas analīze. Rīga: Latvijas Universitāte, 2023. Bakalaura darba apjoms ir 70 lappuses. Bakalaura darbs sastāv no ievada, analītiskās apskata daļas, situācijas ... -
SIA “SANMEISTARS” finansiālās darbības analīze un attīstības iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba autors ir Raimonds Oliņš. Bakalaura darba tēma ir “SIA “Sanmeistars” finansiālās darbības analīze un attīstības iespējas”. Finanšu analīze ir neatsverams palīgs uzņēmuma izaugsmes potenciāla novērtēšanai. ... -
SIA “SBE Latvia Ltd” mārketinga vides analīze un konkurētspējas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba autore: Sanita Ziediņa. Kvalifikācijas darba tēma: SIA’’SBE Latvia Ltd’’mārketinga vides analīze un konkurētspējas novērtējums. Kvalifikācijas darba vadītāja: pasniedzēja,Mg.pead.Inta Kalniņa Pētījuma ... -
SIA “SCHWENK Latvija” saimnieciskās darbības izvērtējums un pilnveides iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba autore: Liene Beiere Bakalaura darba tēma: SIA “SCHWENK Latvija” saimnieciskās darbības izvērtējums un pilnveides iespējas. Studiju programma: Profesionālā bakalaura studiju programma „Komercdarbība un ... -
SIA “Sesava” finanšu analīze un attīstības perspektīvas
(Latvijas Universitāte, 2020)Problēmas būtība – ar finanšu analīzes palīdzību uzņēmums var novērtēt savas darbības efektivitātes līmeni, periodiski analizēt izmaiņas, lai noskaidrotu saimnieciskās darbības neveiksmes un novērtētu tā pozitīvās tendences. ... -
SIA “Sinhro – C Smiltene” finansiālā stāvokļa novērtējums uzņēmuma attīstības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma ir SIA “SINHRO – C SMILTENE” finansiālā stāvokļa novērtējums uzņēmuma attīstības veicināšanai. Diplomdarba mērķis ir analizēt SIA “SINHRO – C SMILTENE” saimniecisko darbību, kā arī apkopot secinājumus un ... -
SIA “Stiga RM” finanšu analīze un attīstības perspektīvas
(Latvijas Universitāte, 2016)Diplomdarba tēma ir „SIA „Stiga RM” finanšu analīze un attīstības perspektīvas”. Lai veiksmīgi vadītu uzņēmumu, nodrošinātu stabilu uzņēmuma finansiālo stāvokli un attīstību, ir nepieciešams veikt kvalitatīvu finanšu analīzi ... -
SIA “ŠOKOLĀDE” finansiālās darbības novērtējums un turpmākās attīstības iespējas
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēmas aktualitāti pamato tas, ka veicot uzņēmuma finanšu analīzi var labāk izprast tā finansiālo stāvokli un atrast risinājumu situācijas uzlabošanai. Bakalaura darba mērķis ir uz teorētiskās un praktiskās ... -
SIA “Tele2” mobilā operаtorа mārketingа kompleksa elementu novērtējums.
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga kompleksa elementi telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēja uzņēmumā SIA “Tele2”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz iegūtajām teorētiskajām un praktiskajām atziņām par ... -
SIA “Top Food” ieviešnas stratēģija Francijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma ir “SIA “Top Food” ieiešanas stratēģija Francijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izstrādāt uzņēmumam atbilstošu risinājumu, stratēģiju un veidu ieiešanai Francijas tirgū. Bakalaura ... -
SIA “Transports Tukums” saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba temats ir SIA "Transports Tukums" saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz saimnieciskās darbības analīzes teorētisko aspektu izpēti, veikt ... -
SIA “Tukuma slimnīcas” darbības analīze un attīstības iespējas veselības nozarē
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir „SIA „Tukuma slimnīca” darbības analīze un attīstības iespējas veselības nozarē”. Darba autore ir Anija Rabkeviča. Darba mērķis ir uz veiktās SIA „Tukuma slimnīca” darbības analīzes pamata novērtēt ... -
SIA “UniCredit Leasing” konkurences stāvoklis Latvijas tirgū
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba nosaukums ir SIA “UniCredit Leasing” konkurences stāvoklis Latvijas tirgū. Darbā veiktā pētījuma mērķis ir apzināt Latvijas līzinga tirgus dalībniekus, veikt konkurentu analīzi un izvērtējot konkurentu ... -
SIA “UNITED OILS” iekšējās un ārējās vides analīze un pilnveidošanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma ir “SIA “UNITED OILS” iekšējās un ārējās vides analīze un tālākas pilnveidošanas iespējas”. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma pilnveidošanas iespējai un darbības efektivitātes paaugstināšanai. ... -
SIA “URRUMPO” iekšējās, ārējās vides izpēte un attīstības iespējas.
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
SIA “Užavas alus” eksporta stratēģija uz Eiropas valstīm.
(Latvijas Universitāte, 2020)SIA “Užavas alum” augot un paplašinoties, nepieciešams atrast jaunus noieta tirgus. Lai arī Latvijas alus nozarē uzņēmums uzrāda labus rezultātus, tirgus ir par mazu, tāpēc nepieciešams lūkoties pāri Latvijas robežām. ...