Auflistung nach Autor "Kricka, Ilze"
Anzeige der Dokumente 1-20 von 90
-
1,5-2gadus vecu bērnu adaptācijas perioda organizēšana pirmsskolas izglītības iestādē “X”
Pastuhova, Inna (Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darba nosaukums: “1,5 – 2 gadus vecu bērnu adaptācijas perioda organizēšana pirmsskolas izglītības iestādē “X” Darba autore: Inna Pastuhova Izvirzītais mērķis: teorētiski analizēt un prakstiski noskaidrot, ... -
1,5-3 gadus veca bērna emocionālās attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Šņickovska, Sanda (Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba temats: “1,5 – 3 gadus veca bērna emocionālās attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē.” Darba autore: Sanda Šņickovska. Zinātniskā vadītāja: Mg.paed., Mg.psych. Ilze Kricka. Kvalifikācijas ... -
1,5-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa organizēšanas izpēte pirmsskolas izglītības iestādē
Sproģe, Inga (Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba tēma “1,5 - 3 gadu vecu bērnu adaptācijas procesa organizēšanas izpēte pirmsskolas izglītības iestādē”. Kvalifikācijas darba mērķis : teorētiski un praktiski noskaidrot, kādas adaptācijas procesa ... -
1.5 – 2 gadus vecu bērnu adaptācijas process pirmsskolas izglītības iestādē “X”
Šarija, Dana (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
14 – 15 gadus vecu pusaudžu savstarpējās vardarbības (bulinga) pieredzes un pašvērtējuma saistība
Trijeca, Lāsma (Latvijas Universitāte, 2019)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp 14 – 15 gadus vecu pusaudžu savstarpējās vardarbības (bulinga) pieredzi un pašvērtējumu. Pētījuma izlasi veidoja 32 X internātpamatskolas respondenti vecumā no 14 ... -
16 - 17 gadus vecu pusaudžu sasniegumu mērķu rādītāju izmaiņas pašefektivitātes programmas intervencē
Kricka, Ilze (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
2 - 3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Balode, Ginta (Latvijas Universitāte, 2019)Darba autore: Ginta Balode Darba nosaukums: 2–3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba veids: kvalifikācijas darbs Studiju programma: pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais ... -
2 - 3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Uškāne-Bremze, Gita (Latvijas Universitāte, 2018)Pirmsskolas pedagoģiskais process ir pamats bērna attīstībai pirmsskolā un skolā nepieciešamo zināšanu vākšanas pirmais posms. pašapkalpošanās prasmju apgūšana 2-3 gadus veciem bērniem ir svarīga pamatprasmju daļa, kam ... -
2 - 3 gadus vecu bērnu savstarpējās sadarbības prasmju veidošana āra aktivitātēs pirmsskolas izglītības iestādē
Miezīte, Sabīne (Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darba autore: Sabīne Miezīte Kvalifikācijas darba vadītāja: Ilze Kricka Kvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadu vecu bērnu savstarpējās sadarbības prasmju veidošana āra aktivitātēs pirmsskolas izglītības ... -
2 – 3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Ozoliņa-Vīksne, Andžela (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
2 – 3 gadus vecu bērnu sociālās adaptācijas organizēšana pirmsskolas izglītības iestādē „X”
Viļuma, Gunta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
2- 3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
Ozoliņa, Dinija Sonora (Latvijas Universitāte, 2021)Temats - 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore – Dinija Sonora Ozoliņa Darba vadītāja – Mg. paed., Mg.psych. Ilze Kricka Pētījuma mērķis: izpētīt veidus, kas sekmētu bērnu ... -
2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana caur rotaļām pirmsskolas izglītības iestādē
Lūse, Gundega (Latvijas Universitāte, 2018)Darba nosaukums: 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana caur rotaļām pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autors: Gundega Lūse. Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt rotaļas iespēju adaptācijas veicināšanai ... -
2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
Siliņēviča, Santa (Latvijas Universitāte, 2020)Darba autores Santas Siliņēvičas kvalifikācijas darba nosaukums ir “2– 3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē”. Temats tika izvēlēts tadēļ, ka mūsdienās ir ļoti aktuāls jautājums daudziem ... -
2. klases skolēnu sadarbības prasmju veidošanās mācību procesā sākumskolā
Ziemane-Fišmeistere, Arta (Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore: Arta Ziemane - Fišmeistere Darba vadītāja: Ilze Kricka, Mg. paed., Mg. psych. Darba nosaukums: 2. klases skolēnu sadarbības prasmju veidošanās mācību procesā sākumskolā. Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot ... -
3 - 4 gadu vecu bērnu agresīvās uzvedības mazināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē
Rudzīte, Kristīne (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
3 - 4 gadus vecu bērnu emocionālās pašregulācijas veidošana pirmsskolas izglītības iestādē
Jurkevica, Līga (Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu “3 - 4 gadus vecu bērnu emocionālās pašregulācijas veidošana pirmsskolas izglītības iestādē”. Emocijas ir viens no vairāk pētītajiem tematiem psiholoģijā, jo tās skar pilnīgi visas ... -
3 – 4 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības izpausmes un to mazināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Lauzuma, Linda (Latvijas Universitāte, 2023)Atslēgas vārdi: Bērnu agresīvas uzvedības novēršana pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba nosaukums: 3 – 4 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības izpausmes un to mazināšana pirmsskola izglītības iestādē. Autore: ... -
3 – 4 gadus vecu bērnu valodas vārdu krājuma paplašināšana ar gadskārtu svētku svinēšanu
Zvaigznone, Silva (Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darba autore: Silva Zvaigznone. Kvalifikācijas darba tēma: „3 – 4 gadus vecu bērnu valodas vārdu krājuma paplašināšana ar gadskārtu svētku svinēšanu.” Darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt, ... -
3 – 5 gadīgu bērnu vērtību izpratnes veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā
Aleksejeva, Evija (Latvijas Universitāte, 2020)Kvalifikācijas darba tēma: “3 – 5 gadīgu bērnu vērtību izpratnes veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā”. Pētījuma mērķis: pētīt literāro darbu izmantošanas iespējas bērnu vērtību izpratnes veidošanā. Izvirzītā ...