Search
Now showing items 1-6 of 6
Droša un atbildīga auto satiksme: Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņas "Skaties ceļam acīs!" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Droša un atbildīga auto satiksme: Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņas „Skaties ceļam acīs!” piemērs” ietvaros tika noskaidrots kādi un cik lielā mērā ir bijuši efektīvi kampaņā „Skaties ceļam ...
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējā komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com efektivitāti.
Pētījuma problēma ir Finanšu ministrijas efektīva ...
Bāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte "Amnesty International" reklāmās (2006-2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ‘’Bāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte ‘’Amnesty International’’ reklāmās (2006-2014)’’ mērķis ir noskaidrot kategorizācijas līmeni ‘’Amnesty International’’ vizuālajās reklāmās. Darba pētnieciskais ...
Sociālās kampaņas "Suns meklē mājas" efektivitātes novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba nosaukums ir Sociālās kampaņas “Suns meklē mājas” efektivitātes novērtējums.
Pētījuma problēmjautājums - vai sociālā kampaņa ir bijusi efektīva - vai cilvēki pamanīja šo kampaņu, kādas ir viņu emocijas, ...
Sociālās kampaņas "Būt tēvam-tā ir māksla!" komunikācijas efektivitāte
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma – Sociālās kampaņas „ Būt tēvam – tā ir māksla! ” komunikācijas efektivitāte.
Pētījuma problēma – noskaidrot, vai sociālā kampaņa „ Būt tēvam – tā ir māksla! ” šajā īsajā laikā, kopš tā parādījusies sabiedrībā ...
Tirdzniecības centra "Spice" mārketinga komunikācijas instrumentu analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)
Sabīnes Vrubļevskas bakalaura darba tēma ir Tirdzniecības centra “Spice” mārketinga komunikācijas instrumentu analīze. Pamatojoties uz teorijas atziņām un pētījumā iegūtajiem datiem, bakalaura darbā tiek analizēti mārketinga ...