Search
Now showing items 1-10 of 138
Satura vadības sistēmas izstrāde projektos
(Latvijas Universitāte, 2011)
Šajā kvalifikācijas darbā tiks apskatīti tīmekļa vietņu satura vadības sistēmu plašāk pazīstamie tipi – atvērtā koda un paša izstrādāta satura vadības sistēma, tiks apskatīti tā teorētiskie aspekti, izstrādes cikls un ...
Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijas tirgū
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba autore: Inese Beršacka
Bakalaura darbs „Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijas tirgū”
Darbs sastāv no četrām nodaļām un pirmajā nodaļā autors apskata Latvijas patērētāju pamattiesības un patērētāju politiku. ...
Industriālās politikas problemātika Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Maģistra darba „Industriālās politikas problemātika Latvijā” ietvaros tiek apskatītas jaunākās atziņas mūsdienu ekonomikas teorijā par industriālās politikas lomu valsts ekonomiskajā attīstībā, analizētas valdības kļūdas, ...
Netradicionālais mārketings un tā pilnveidošanas iespējas SIA „Lūzumpunkts”
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba tēma - „Netradicionālais mārketings un tā pilnveidošanas iespējas SIA „Lūzumpunkts””.
Darba mērķis – pamatojoties uz teorētiskām atziņām par netradicionālā mārketinga būtību un tā izmantošanu, izpētīt ...
Konkurence enerģijas resursu tirgū Eiropā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba „Konkurence enerģijas resursu tirgū Eiropā” mērķis ir analizēt procesus un darbības, kas veiktas Eiropas Savienības līmenī pēdējos gados, lai liberalizētu un likvidētu vēl atlikušos būtiskos šķēršļus efektīvai ...
Pārdošanas veicināšanas paņēmienu ietekme uz patērētājiem
(Latvijas Universitāte, 2011)
Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mērķtiecīgi palielinājusies kopš pagājušā gadsimta otrās puses un šobrīd tā ir kļuvusi par galveno mārketinga komunikāciju kompleksa sastāvdaļu. Izmantotās metodes kļūst arvien ...
„Radio 101” tēla analīze
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba tēma ‘Radio 101 tēla analīze”
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt raidstacijas „Radio 101” atpazīstamību un tēla priekšstatus mērķauditorijas vidū, balstoties uz organizācijas tēla veidošanas teorētisko aspektu ...
Elektroniskā komercija Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba „Elektroniskā komercija Latvijā” mērķis ir sniegt lasītājam priekšstatu par elektroniskās komercijas jēdziena būtību, dot ieskatu tās attīstības vēsturē un dalībnieku sastāvā, tāpat arī izpētīt pašreizējo ...
Latvijas tūrisma produkta virzīšana Itālijas tirgū
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas produkta virzīšana Itālijas tirgū”. Latvijas tūrisma produktiem ir jāattistās un jāpaplašinās, lai iekarotu starptautisko tirgu un pievilinātu patērētāju neatkarīgi o reliģiskās pārliecības, ...
Inflācijas līmeņa izmaiņu tendences un faktoru ietekmes modelēšana
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darbs „Inflācijas līmeņa izmaiņu tendences un faktoru ietekmes modelēšana” atspoguļo inflācijas līmeņa izmaiņas un to ietekmējošo faktoru analīzi laika posmā no 2004.-2009.gadam. Darba mērķis ir novērtēt inflācijas ...