Search
Now showing items 1-10 of 151
Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori’’. Darba mērķis ir noskaidrot, kā cilvēki izvēlas dāvanas, kādi ir noteicošie kritēriji dāvanu izvēlē un vai ...
Žurnālistikas kvalitāte lokālajos medijos: laikrakstu "Brīvā Daugava" un "Jaunais Vēstnesis" analīze (no 2015.gada 1.septembra līdz 31.decembrim)
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Žurnālistikas kvalitāte lokālajos medijos: laikrakstu “Brīvā Daugava” un “Jaunais Vēstnesis” analīze (2015.gada 1.septembra līdz 2015.gada 31.decembrim)” ir noskaidrot kādu žurnālistikas kvalitāti savai ...
Režisora Aigara Graubas filmu "Baiga vasara", "Rīgas sargi" un "Sapņu komanda 1935" izmantoto tehniku un vizuālās komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „Režisora Aigara Graubas filmu "Baiga vasara", "Rīgas sargi" un "Sapņu komanda 1935" izmantoto tehniku un vizuālās komunikācijas analīze”. Bakalaura darbā pētāmā problēma ir – kādi ir filmu galvenie ...
Virālo video izmantošana "airBaltic" reklāmas kampaņās. "Elves on plane", "airBaltic #flightmode" un "airBaltic lidojošais pārsteigums" gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Virālo video izmantošana airBaltic reklāmas kampaņās. “Elves on plane”, “airBaltic #flightmode” un “airBaltic lidojošais pārsteigums” gadījumi” mērķis ir noskaidrot patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” ...
Neprāta atainojums filmās: semiotiskā analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba tēma ir „Neprāta atainojums filmās: semiotiskā analīze”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi filmveides paņēmieni izmantoti, lai atainotu neprāta stāvokli filmās. Pētījuma uzdevumi ir apskatīt un apkopot literatūrā ...
Nebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba temats ir „Nebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums.” Darba mērķis ir lojalitātes programmu komunikācijas kanālu vērtējums un klientu vērtējums par ...
Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas ...
Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Darba pētāmā problēma ...
Velo infrastruktūras ieviešana Rīgā: Rīgas satiksmes organizēšanā iesaistīto pušu komunikācijas prakse un sabiedrības viedoklis
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darba “Velo infrastruktūras ieviešana Rīgā : Rīgas satiksmes organizēšanā iesaistīto pušu komunikācijas prakse un sabiedrības viedoklis” mērķis ir noskaidrot velo infrastruktūras ieviešanā iesaistīto pušu – Rīgas ...
Zīmola KFC pozicionējums un auditorijas uztvere par zīmolu laika posmā no 2015. gada augusta līdz novembrim
(Latvijas Universitāte, 2016)
Globālajam zīmolam KFC ienākot Latvijas tirgū, aktīvi norisinājās dažādas komunikācijas un reklāmas aktivitātes, kuras darba ietvaros tiks apskatītas un analizētas, lai noteiktu kāda ir zīmola komunicētā identitāte un kāds ...