Search
Now showing items 1-10 of 16
Saskarsmes prasmju veidošanās 1.klasē bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2020)
Olgas Samohvalas diplomdarba “Saskarsmes prasmju veidošanās 1. klasē bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem” mērķis ir pētīt saskarsmes prasmju veidošanos un saskarsmes prasmju attīstības iespējas 1.klases ...
Stratēģijas, kuras veicina lasītprasmes attīstīšanu 4. klases skolēniem krievu valodas stundā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Marijas Dorofejevas diplomdarba „Stratēģijas, kuras veicina lasītprasmes attīstīšanu 4. klases skolēniem krievu valodas stundā” mērķis ir izzināt lasītprasmes veicināšanas iespējas krievu valodas stundās 4. klasē. Darbā ...
3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba nosaukums: 3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas. Darba autore: Irina Sidorkina Darba vadītāja: Dr. paed., prof. Margarita Gavriļina Darbā tika pētīta sākumskolas skolēnu rakstīšanas traucējumu ...
Clil metodika angļu valodas prasmju attīstīšanai un pozitīvas attieksmes pret svešvalodu veidošanai 1.klasē
(Latvijas Universitāte, 2020)
CLIL jeb valodas un satura integrēta apguve Latvijā tiek īstenota lielākoties pamatskolas un vidusskolas līmenī, tomēr autore piedāvā izpētīt šīs pieejas izmantošanas iespējas sākumskolā ar mērķi papildināt un padziļināt ...
Starppriekšmetu saiknes īstenošana vizuālās mākslas fakultatīvo nodarbību programmā “Bizantijas māksla” sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Skolotāja pieredzes darbā „Starppriekšmetu saiknes īstenošana vizuālās mākslas fakultatīvo nodarbību programmā „Bizantijas māksla” sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi organizējot ...
Sociālpedagoģiskās darbības iespējas vērtībizglītībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Rēzijas Celas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskās darbības iespējas vērtībizglītībā sākumskolā”. Diplomdarba mērķis - raksturot sociālpedagoģiskās darbības iespējas vērtībizglītībā sākumskolā, izstrādāt sociālpedagoģiskās ...
Netradicionāla sporta inventāra izmantošanas nozīme sporta stundās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Diplomdarba tēma ir “Netradicionāla sporta inventāra izmantošanas nozīme sporta stundās sākumskolā”. Tas tika izstrādāts, lai noskaidrotu kā netradicionāla inventāra izmantošana ietekmē skolēnu attieksmi un uzvedību sporta ...
Dinamiskās pauzes kā sociālo prasmju veicināšanas līdzeklis sākumskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2020)
Fiziskās aktivitātes pozitīvi ietekmē cilvēka garīgo attīstību, briedumu, psihoemocionālo stāvokli. Diplomdarba mērķis ir izpētīt, kā dinamiskās pauzes sākumskolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem var veicināt ...
Caurviju prasmju veidošanās iespējas mūzikas stundās jaunākajā skolas vecumposmā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Zanes Martinsones maģistra darbs izglītības zinātnēs “Caurviju prasmju veidošanās iespējas mūzikas stundās jaunākajā skolas vecumposmā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes ...
Stratēģijas skolēnu pašvadības prasmju attīstīšanai 2. Klasē
(Latvijas Universitāte, 2021)
Diplomdarba mērķis: Izstrādāt veiksmīgu stratēģiju pašvadītas mācīšanās prasmju attīstīšanai. Diplomdarba apjoms ir 63 lapaspuses un 14 pielikumi. Diplomdarba pirmajā daļā veikta teorētiskās literatūras analīze raksturojot ...