Search
Now showing items 1-8 of 8
Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma “Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz TV reklāmu novērojumu, aptieku avīžu ...
SIA "Koya" mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Kristiāna Šnepste. Bakalaura darbs „SIA „KOYA” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, kā arī restorāna esošo klientu un darbinieku ...
SIA "Apranga" mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “ SIA “Apranga” mārketinga komunikāciju analīze”. Mārketinga komunikācijām ir būtiska nozīme uzņēmuma attīstības veicināšanai un patērētāju piesaistei, tāpēc ir svarīga atbilstošu veidu un kanālu ...
Reklāmas ziņojuma satura salīdzinoša analīze Latvijas un Taizemes tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma “Reklāmas ziņojuma satura salīdzinošā analīze Latvijas un Taizemes tirgū”. Katrai kultūrai, īpaši austrumu un rietumu, katrai sabiedrībai, piemīt atšķirīgas vērtības, īpatnības un prioritātes, tādēļ ...
Uzņēmuma SIA H&M HENNES&MAURITZ reklāmas satura analīze un pilnveidošanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Mūsdienu pasaule ir pilna ar reklāmām. Reklāmas ir redzamas visur – televīzijā, uz ielas, radio, žurnālos, internetā un citur. Blakus viena otrai atrodas pilnīgi vienādas preču kategorijas reklāma vai arī pilnīgi dažādas. ...
Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu ...
Mārketinga komunikāciju novērtējums uzņēmumā "Narvesen"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju pielietojumu uzņēmumā „Narvesen” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus ...
Starptautiskā uzņēmuma "Adidas Group" pārstāvniecības "Adidas Baltic SIA" izmantotie mārketinga komunikāciju veidi sporta apavu "Adidas Energy Boost" virzīšanai tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbā tiek analizēts starptautiska uzņēmuma „Adidas group” pārstāvniecības Latvijā „Adidas Baltic SIA” izmantotās mārketinga komunikācijas .Par praktisku piemēru autors izvēlējās sporta apavus „Adidas Energy ...