Search
Now showing items 1-8 of 8
TV raidījumu "Auto ziņas" un "Zebra" producēšanas atšķirības sabiedriskajā televīzijā un komerciālajā televīzijā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “TV raidījumu “Auto ziņas’’ un “Zebra’’ producēšanas atšķirības sabiedriskajā televīzijā un komerciālajā televīzijā’’. Pētījuma problēma ir – vai un kā atšķiras sabiedriskās un komerctelevīzijas ...
Latvijas Radio 1 un Radio SWH rīta raidījumu dienaskārtību un auditorijas vajadzību salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbā „Latvijas Radio 1 un Radio SWH rīta raidījumu dienaskārtību un auditorijas vajadzību salīdzinājums” mērķis ir salīdzināt, vai un kā atšķiras Latvijas Radio 1 un Radio SWH rīta raidījumu dienaskārtības un ...
Sievietes reprezentācija uz žurnāla "Ieva" vāka laika posmā no 1997.gada līdz 2016. gadam: auditorijas attieksmes analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbs “Sievietes reprezentācija uz žurnāla „Ieva” vāka laika posmā no 1997.gada līdz 2016.gadam: auditorijas attieksmes analīze” izstrādāts ar mērķi izpētīt sievietes tēla konstruēšanu 20 gadu laikā un noskaidrot ...
Zīmola "Dinamo Rīga" reklāmas un to ietekme uz auditoriju 2016./2017. gada sezonā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola “Dinamo Rīga” reklāmas un to ietekme uz auditoriju 2016./2017. gada sezonā”. Darba mērķis ir noteikt zīmola “Dinamo Rīga” reklāmu ietekmi uz auditoriju 2016./2017. gada sezonā. Darba ...
Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba “Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām” mērķis ir uzzināt, vai tie raidījumi, kuri ir veidoti Latvijā un kurus var vērot televīzijā, atbilst ...
AS “Kurzemes radio” mārketinga aktivitāšu novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “AS “Kurzemes radio” mārketinga aktivitāšu novērtējums”. Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā mārketinga aktivitātes ietekmē AS “Kurzemes Radio” popularitāti un kā AS “Kurzemes Radio” iegūt ...
Radio Skonto un Radio TEV ētera personību loma kanāla izvēlē un auditorijas vajadzību apmierinājumā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba “Radio Skonto un Radio TEV ētera personību loma kanāla izvēlē un auditorijas vajadzību apmierinājumā” mērķis ir izpētīt atšķirības starp Radio Skonto un Radio TEV ētera personībām auditorijas uztverē, kā ...
LTV1 raidījuma "Rīta Panorāma" un Latvijas Radio 1 rīta raidījuma "Labrīt" dienaskārtību un auditorijas vajadzību salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba “LTV1 raidījuma “Rīta Panorāma” un Latvijas Radio 1 rīta raidījuma “Labrīt” dienaskārtību un auditorijas vajadzību salīdzinājums” mērķis ir noskaidrot, kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē skatītājus ...