Search
Now showing items 1-6 of 6
Zīmola "Laima" reklāmu semiotiskā analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir zīmola „Laima” televīzijas reklāmu semiotiskā analīze.
Darbā aplūkota problēma, kā reklāma iedarbojas uz auditoriju un cik liela nozīme ir reklāmas vizuālajai komunikācijai.
Darba pētnieciskās ...
TV kanālu pieejamība, skatīšanās paradumi un auditorijas vajadzības Latgales pierobežā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “TV kanālu pieejamība, skatīšanās paradumi un auditorijas vajadzības Latgales pierobežā”. Problēma, kas ir apskatīta darbā - Latvijas televīzijas kanālu mazā pieejamība vai intereses trūkums par ...
TV raidījumu "Auto ziņas" un "Zebra" producēšanas atšķirības sabiedriskajā televīzijā un komerciālajā televīzijā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “TV raidījumu “Auto ziņas’’ un “Zebra’’ producēšanas atšķirības sabiedriskajā televīzijā un komerciālajā televīzijā’’. Pētījuma problēma ir – vai un kā atšķiras sabiedriskās un komerctelevīzijas ...
Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba “Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām” mērķis ir uzzināt, vai tie raidījumi, kuri ir veidoti Latvijā un kurus var vērot televīzijā, atbilst ...
Realitātes šova "Saimnieks meklē sievu" atbilstība auditorijas gaidām, interesēm un vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir „Realitātes šova „Saimnieks meklē sievu” atbilstība auditorijas gaidām, interesēm un vajadzībām”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt realitātes šova „Saimnieks meklē sievu” atbilstību Latvijas ...
Raidījums "Bez Tabu" ekspertu un auditorijas vērtējumos
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Raidījums “Bez Tabu” ekspertu un auditorijas vērtējumos” mērķis ir noskaidrot, kādas ir auditorijas vajadzības un attieksmes pret šo raidījumu, kā arī noskaidrot iespējamos iemeslus, kādēļ raidījuma reitingi ...