Search
Now showing items 1-10 of 10
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”.
Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Kiberaktīvisms sociālajos medijos: "Amnesty International" "Stand #WithRefugees" kampaņas gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbā “Kiberaktīvisms sociālajos medijos: “Amnesty International” “Stand #WithRefugees” kampaņas gadījuma analīze” pētnieciskie jautājumi ir noskaidrot 1) kāds ir kampaņas vēstījums sociālajos medijos, 2) kā ...
Organizāciju "Rocket Bean Roastery", "Miit Coffee" un "Kaņepes Kultūras centrs" komunikācijas novērtējums sociālajos medijos 2015. gadā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Organizāciju “Rocket Bean Roastery”, “Miit Coffee” un “Kaņepes Kultūras centrs” komunikācijas novērtējums sociālajos medijos 2015. gadā” mērķis ir izanalizēt un novērtēt organizāciju veidoto komunikācijas ...
Spēļošanas izmantojums mārketingā: zīmola “Baltais” kampaņas #Dejoarbaltais gadījums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Spēļošanas izmantojums mārketingā: zīmola “Baltais” kampaņas #Dejoarbaltais gadījums”. Pētījuma problēma ir, kā spēļošana tiek izmantota mārketingā Latvijā un vai tā uzrunā patērētājus. Pētījuma ...
Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem sociālajos tīklos “Instagram” ...
Tirdzniecības centru "Spice" un "Domina Shopping" mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram 2021. gadā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centru “Spice” un “Domina Shopping” mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram 2021. gadā”. Bakalaura darba mērķis ir, izpētīt kādu saturu sociālajos medijos ...
Latvijas pārtikas lielveikalu ķēžu ("Rimi", "Maxima", "Lidl") komunikācija sociālajā medijā TikTok
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura tēma ir “Latvijas pārtikas lielveikalu ķēžu (“Rimi”, “Maxima”, “Lidl”) komunikācija sociālajā medijā TikTok”. Mērķis ir izpētīt Latvijas lielveikalu ķēžu (“Rimi”, “Maxima”, “Lidl”) komunikāciju sociālajā medijā ...
Zīmola "Domino’s pizza" ienākšana Latvijas tirgū. Mārketinga komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura darba tēma ir zīmola ‘’Domino’s pizza’’ ienākšana Latvijas tirgū. Mārketinga komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook. Darba mērķis ir noskaidrot, cik veiksmīgi zīmols ‘’Domino’s pizza’’ veic ...
Sociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura darba “Sociālais medijs “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: zīmola “L’Occitane” piemērs” mērķis ir izanalizēt, kā zīmols “L’Occitane” komunicē sociālajā medijā “Instagram”, kā arī noskaidrot mērķauditorijas ...
Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā “Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem - Nateo, Livol, Muss
(Latvijas Universitāte, 2024)
Bakalaura darbā “Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā „Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem- Nateo, Livol, Muss”, mērķis ir izpētīt un novērtēt zīmolu komunikāciju sociālo mediju platformā “Instagram”, ...