Search
Now showing items 1-6 of 6
Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas ...
Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Darba pētāmā problēma ...
Digitālo imigrantu (50-62) sevis prezentēšanas prakses sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Digitālo imigrantu (50-62) sevis prezentēšanas prakses sociālajos tīklos” mērķis ir izpētīt, kā 50 līdz 62 gadus veci cilvēki izprot un veic sevis prezentēšanu sociālajos tīklos, kā arī apzināt prezentācijas ...
Sporta kluba "Reaktors" komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Sporta kluba „Reaktors” komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās” mērķis ir noskaidrot, kā sporta klubs “Reaktors” izmanto sociālo tīklu Facebook.com kā veselīga dzīvesveida ...
Dažādu paaudžu kopīgais un atšķirīgais sociālo tīklu lietojumā: Draugiem.lv un Facebook.com analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma: „Dažādu paaudžu kopīgais un atšķirīgais sociālo tīklu lietojumā: Draugiem.lv un Facebook.com analīze.” Pētījuma problēma: ņemot vērā atšķirīgos skaidrojumus gan paaudžu koncepta interpretācijā ...
Pārmaiņu Pierīgas novadu vispārizglītojošajās skolās reprezentācijas analīze. 2015. gads
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darba „Pārmaiņu Pierīgas novadu vispārizglītojošajās skolās reprezentācijas analīze. 2015. gads” mērķis ir izpētīt Pierīgas novadu skolu komunikāciju ar sabiedrību, analizējot to reprezentāciju medijos, sociālajos ...