Search
Now showing items 1-9 of 9
Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma “Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz TV reklāmu novērojumu, aptieku avīžu ...
Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma "Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors".
Mūsdienu pasaulē uzņēmums var izgatavot pašus labākos produktus un savākt kopā pašu labāko uzņēmuma vadību, bet uzņēmuma ...
SIA "Koya" mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Kristiāna Šnepste. Bakalaura darbs „SIA „KOYA” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, kā arī restorāna esošo klientu un darbinieku ...
SIA "Apranga" mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “ SIA “Apranga” mārketinga komunikāciju analīze”. Mārketinga komunikācijām ir būtiska nozīme uzņēmuma attīstības veicināšanai un patērētāju piesaistei, tāpēc ir svarīga atbilstošu veidu un kanālu ...
Restorānu tīkla "Fazenda" mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir restorānu tīkla „Fazenda” mārketinga komunikācijas analīze. Mārketinga komunikācijas ir nozīmīga sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā, kurš vēlas pilnveidoties un attīstīties, piesaistīt jaunus klientus, ...
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Later Ltd".
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA “Later Ltd””. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, klientu aptaujas un SIA “Later Ltd” pārstāvja intervijas ...
Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas viesu namā "Naktsvijoles".
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas viesu namā "Naktsvijoles"”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem izpētīt ...
Mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Rimi Latvia".
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Rimi Latvia’’. Bakalaura darba mēŗkis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, esošo komunikāciju izpēti ...
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Zemdega".
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Zemdega’’. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem, kā arī aptaujas rezultātiem ...