Search
Now showing items 1-5 of 5
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”.
Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: "Red Bull", "Monster Energy" un "Dynamite" gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” gadījumi. Darba mērķis ir ir noskaidrot, kā tiek izmantota integrētā ...
Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S "Pasažieru Vilciens" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S „Pasažieru Vilciens” piemērs izstrādāts ar mērķi veikt uzņēmuma A/S „Pasažieru Vilciens” mārketinga komunikācijas klientu lojalitātes veicināšanā ...
Pilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērs”.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot informāciju par Valmieras, Siguldas un Cēsu pilsētu zīmola izveides procesu, pilsētu mārketinga ...
Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma ir „Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri”.
Darbs veidots ar mērķi noskaidrot kādas ir mārketinga aktivitātes Kurzemes pilsētām, to konkrēti attīstības plāni, lai panāktu vēlamos rezultātus - piesaistītu ...