• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Anglicismu lietošana franču reklāmas jomā 

Koļesova, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2015)
Šī pētījuma mērķis ir izpētīt anglicismu lietošanas tendences un faktorus mūsdienu franču reklāmā. Izpēte balstās uz to anglicismu analīzi, kas rodami desmit 2014.gada franču žurnālos. Pētījuma pamatā ir tādu slavenu ...
Thumbnail

Reklāmas tekstos sastopamo aizguvumu semantiskās atbilsmes latviešu valodā 

Legzdiņa, Linda (Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās, kad valodu kontakti plešas plašumā, nozīmīgs kļūst jautājums vai latviešu valodā netiek pārņemtas citu valodu vārdu semantiskās īpašības, kā arī tas vai aizguvums aizstājams ar sinonīmiem precīzākas nozīmes ...
Thumbnail

Televīzijas reklāmas uztvere. Nozīmīgāko televīzijas reklāmu pragmatikas analīze laika posmā no 1960.gada līdz mūsdienām 

Aleksandrova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2015)
Darba mērķis ir salīdzināt trīs dažādas itāļu televīzijas reklāmas, periodā no 1960. gada līdz mūsdienām. Darbā tiek meklētas atbildes uz sekojošiem jautājumiem: kāds ir katras atsevišķās reklāmas struktūras veids, kādas ...
Thumbnail

Reklāmas žanra lingvistiskie līdzekļi Latvijas uzņēmumu mājas lapās 

Besedina, Margarita (Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās uzņēmumiem ir iespēja reklamēt produkciju uzņēmuma mājaslapā. Tiešsaites reklāma ir ērts veids preču pieprasījuma pieauguma veicināšanai, jo tas nodrošina pircējiem piekļuvi informācijai jebkurā vietā un laikā. ...
Thumbnail

Reklāma un kultūra 

Limbaha, Vizma (Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās reklāmai ir svarīga loma mārketingā, Lai izveidotu pareizu un veiksmīgu reklāmu, nepieciešams zināt un izprast klientu vēlmes un attiecīgās kultūras īpašības. Šī darba mērķis ir klasificēt, kādi kultūras aspekti ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorAleksandrova, Jūlija (1)Besedina, Margarita (1)Koļesova, Tatjana (1)Legzdiņa, Linda (1)Limbaha, Vizma (1)Subject
reklāma (5)
Valodniecība (5)
adresāts (1)aizguvumi (1)analīze (1)anglicismi (1)augsta un zema konteksta kultūra (1)franču valoda (1)ietekme (1)kultūra (1)... View MoreDate Issued
2015 (5)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV