Search
Now showing items 1-10 of 104
Maksas saturs digitālajos Latvijas medijos - iedzīvotāju un mediju pārstāvju vērtējums
(Latvijas Universitāte, 2021)
Darba mērķis ir noskaidrot sabiedrības un mediju pārstāvju viedokli par maksas saturu digitālajos Latvijas medijos. Teorētiskais ietvars – zināšanu plaisas teorija, lietojuma un apmierinājuma teorija, maksātvēlmes jēdziens. ...
Pēcpadomju paaudzes (latviešu un krievvalodīgo) sociālās atmiņas ietekme uz savstarpējo komunikāciju
(Latvijas Universitāte, 2021)
Maģistra darba mērķis ir atklāt, kā sociālā atmiņa ietekmē savstarpējo komunikāciju pēc-padomju paaudzē, kurai pieder Latvijā dzīvojošie latvieši un krievvalodīgie, kuri dzimuši 1991. gadā un pēc tā. Darba teorētiskajā ...
Sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksme pret influenceru vēstījumiem skaistumkopšanas jomā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darbs “Sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksme pret influenceru vēstījumiem skaistumkopšanas jomā” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksmi pret influenceru ievietotajām ...
Uzņēmumu SIA “Geka” un “Ornandum” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. – 2020. gadā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Uzņēmumu SIA “GEKA” un SIA “ORNANDUM” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. un 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot, kādu saturu publicē abi uzņēmumi sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, kā ...
Ziņu portāla "Valmieras Ziņas" auditorijas lietošanas paradumi un apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba „Ziņu portāla „Valmieras Ziņas” auditorijas lietošanas paradumi un apmierinājums” mērķis ir salīdzināt reģionālā ziņu portāla tēmu izvēli un redaktora skatījumu uz ziņu portāla saturu ar auditorijas lietošanas ...
Hiphopa grupas "Singapūras Satīns" satura analīze: auditorijas gaidas un vajadzības
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Hiphopa grupas "Singapūras Satīns" satura analīze: auditorijas gaidas un vajadzības”. Darbā tiek pētīts, kādas ir auditorijas vēlmes un vajadzības, ko tā vēlas apmierināt, patērējot populāro mūziku, ...
Kognitīvā disonanse un reklāma: patērētāju uzvedības un attieksmes maiņa
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Kognitīvā disonanse un reklāma: patērētāju uzvedības un attieksmes maiņa” mērķis ir noskaidrot, kādi psiholoģiskie paņēmieni un ietekmēšanas veidi tiek izmantoti reklāmās, kas izraisa kognitīvo disonansi ...
Komunikācijas instrumentu pielietojums zīmolu pārveides gadījumā: "TV3 Group" piemērs Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Komunikācijas instrumentu pielietojums zīmolu pārveides gadījumā: "TV3 Group" piemērs Latvijā”. Bakalaura darba primārais mērķis ir veikt mediju grupas “TV3 Group” komunikācijas instrumentu analīzi ...
VAS „Latvijas Pasts” iekšējā komunikācija un darbinieku motivācija
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darbs ir par VAS “Latvijas Pasts” iekšējo komunikāciju un darbinieku motivāciju. Darbā tiek pētīti faktori un starppersonu komunikācijas motīvi, kas ietekmē darbinieku motivāciju vai, gluži pretēji, kalpo kā ...
Uzņēmuma mājas lapa un facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Uzņēmuma mājas lapa un Facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze” mērķis ir analizēt piecu lauksaimniecības uzņēmumu mājas lapu un ...