Search
Now showing items 1-10 of 29
Instagram blogeru mārketinga aktivitātes un auditorijas piesaistīšanas metodes
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Instagram blogeru mārketinga aktivitātes un auditorijas piesaistīšanas metodes” mērķis ir izpētīt blogeru izmantotos mārketinga un auditorijas piesaistīšanas paņēmienus un padomus Instagramā, balstoties ...
Bankas "Citadele" sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 - 2019)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba Bankas “Citadele” sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 – 2019) mērķis - izpētīt bankas “Citadele” mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos, uzmanību vēršot saturam par ...
Pusaudžu paradumi sevis izrādīšanai sociālajā platformā Instagram, izmantojot interneta mīmus
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Pusaudžu paradumi sevis izrādīšanai sociālajā platformā Instagram, izmantojot interneta mīmus”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. ...
Vidusskolēnu medijpratība: manipulatīvi lietoto valodas un digitālo līdzekļu izvērtēšana sociālā medija Instagram saturā Covid-19 pandēmijas laikā (2020. gada 13. marts – 14. aprīlis)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādi manipulatīvie valodas, informācijas un digitālie līdzekļi lietoti sociālā medija Instagram Latvijas jauniešu influenceru ierakstos, un noskaidrot, vai un kurus no tiem vidusskolēni ...
Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze” mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma veiktās mārketinga komunikācijas aktivitātes kampaņas ...
Sporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. "Nike, "Adidas" un "Puma" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Sporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. “Nike”, “Adidas” un “Puma” gadījumu analīze” Darba mērķis ir noskaidrot, kā izvēlētie sporta zīmoli komunicē savas vērtības sociālajos tīklos, ...
Farmācijas zīmolu "Mēness Aptieka" un "BENU aptieka" komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Farmācijas zīmolu “Mēness Aptieka” un “BENU aptieka” komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook” mērķis ir noskaidrot, kas ietekmē aptiekas zīmola izvēli, kā arī –“BENU aptieka” un “Mēness ...
Sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksme pret influenceru vēstījumiem skaistumkopšanas jomā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darbs “Sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksme pret influenceru vēstījumiem skaistumkopšanas jomā” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot sociālā tīkla Instagram lietotāju attieksmi pret influenceru ievietotajām ...
"Youtube" un "Instagram" influenceri par minimālismu: komunikācija un loma attieksmes, paradumu un uzvedības maiņā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Youtube” un “Instagram” influenceri par minimālismu: komunikācija un loma attieksmes, paradumu un uzvedības maiņā mērķis ir izvērtēt, vai influenceri, komunicējot caur sociālajiem medijiem, spēj ietekmēt ...
Sieviešu tēla reprezentācija Instagram platformā un tā uztvere pusaudžu vecuma meiteņu vidū
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura tēma ir "Sieviešu tēla reprezentācija Instagram platformā un tā uztvere pusaudžu vecuma meiteņu vidū." Darbā ir veikts pētījums par to, kā jaunas pusaudžu meitenes uztver "Instagram" vietnes saturu, analizējot ...