Search
Now showing items 1-10 of 2480
Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijā mērķis ir apzināt iespējamās starptautiskās uzņēmējdarbības problēmas Indijā, kā arī sniegt priekšlikumus šo problēmu risināšanai. Indijas strauji augošā ...
Sociālā kapitāla ietekme uz mācīšanās procesa novērtējumu
(Latvijas Universitāte, 2012)
Bakalaura darba tēma – „Sociālā kapitāla ietekme uz mācīšanās procesa novērtējumu”.
Šī darba mērķis ir iepazīstināt un sniegt izpratni par Latvijas augstskolās studējošu studentu grupas ietekmi uz katra individuālo vērtējumu ...
Klientu apkalpošanas analīze un pilnveidošanas iespējas AS SWEDBANK
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darbā analizēta klientu apkalpošanas sistēma AS Swedbank un klientu apmierinātību ietekmējošie faktori. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un klientu apmierinātības aptaujas datiem, ...
Ārvalstu tiešās investīcijas informāciju un komunikāciju tehnoloģiju nozarē, to ietekme uz iekšzemes kopproduktu
(Latvijas Universitāte, 2016)
Apzinoties digitālās ekonomikas straujo attīstību un augsti attīstītu valstu piemēru, kuru tautsaimniecība ir orientēta uz informācijas un komunikāciju tehnoloģijām (IKT) autore uzskata, ka IKT nozare mūsdienās ir īpaši ...
Satura vadības sistēmas izstrāde projektos
(Latvijas Universitāte, 2011)
Šajā kvalifikācijas darbā tiks apskatīti tīmekļa vietņu satura vadības sistēmu plašāk pazīstamie tipi – atvērtā koda un paša izstrādāta satura vadības sistēma, tiks apskatīti tā teorētiskie aspekti, izstrādes cikls un ...
Vienotās eiro maksājumu telpas priekšrocības
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir Vienotās eiro maksājumu telpas (SEPA) priekšrocības. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus finanšu institūcijām un par SEPA atbildīgajām organizācijām par starptautisko maksājumu sistēmas SEPA ...
Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma “Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz TV reklāmu novērojumu, aptieku avīžu ...
Cenu sistēmas izstrāde skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā
(Latvijas Universitāte, 2012)
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma cenu veidošanas sistēmu un izstrādāt ekonomiskajiem apstākļiem, uzņēmuma mērķiem, klientu ērtības atbilstošu cenu un pakalpojumu sistēmas ...
Uzņēmuma „JM SLAT” iekšējās un ārējās vides analīze un nākotnes perspektīvas.
(Latvijas Universitāte, 2014)
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA „JM SLAT” ārējās un iekšējās vides analīze”. Izpētāmais uzņēmums „JM Slat” ir dibināts 2003.g. Varakļānu novadā un tā pamatdarbība ir kokapstrāde.
Bakalaura darba mērķis ir balstoties ...
Ekonomiskie klasteri, to veidošanās process un vērtējums Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba nosaukums ir „Ekonomiskie klasteri, to veidošanās process un vērtējums Latvijā”.
Maģistra darba mērķis ir izanalizēt LIAA īstenoto aktivitāti ”Klasteru programma”, tās efektivitāti un sniegumu Latvijas ...