Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorMežecka, Līnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:18Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28374en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14280
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz vispārīgo un speciālo literatūru izpētīt reklāmas psiholoģiskos aspektus ,par pamatu ņemot cilvēku reprezentatīvo sistēmu un tās īpatnības, novērtēt reklāmas psiholoģisko ietekmi ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.Izstrādājot bakalaura darbu tika pievērsta uzmanība kompānijas “Laima” zefīra izstrādājumiem un ar piemēriem sniegts paskaidrojums par nozīmīgam īpašībam. Secinājumi un priekšlikumi tika izstrādāti balstoties uz pētījuma rezultātiem un darba autora pieredzi. Bakalaura darbs satur: 65 lapas; 13 attēlus; 2 tabulas; iekļauts 1 pielikums. Atslēgvārdi: Reklāma; Neirolingvistiska Programmešana; Reprezentatīvā sistēma.en_US
dc.description.abstractBachelor's work is based on the general and special literature to explore the psychological aspects of advertising, on the basis of people's representative system and its features, to evaluate the psychological effects of advertising, identify gaps and make proposals for their novēršanai.Izstrādājot undergraduate work was focused on the company's "Laima" marshmallow products and the examples given in explanation of the significant attributes. Conclusions and recommendations were developed based on the results of the study and the author's experience. Thesis contains: 65 pages, 13 pictures, 2 tables, included in Annex 1. Keywords: Advertising; Neirolingvistiska Programming; Representative system.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProdukta izvēli ietekmējošie psiholoģiskie aspekti.en_US
dc.title.alternativeProduct choices influencing psychological aspects.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию