Mārketinga process SIA "Valrito"
Author
Lazdiņa, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Purgailis, Māris
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tika veikta teorētiskā materiāla analīze par mārketinga vidi, tirgus segmentēšanu un komunikāciju līdzekļiem. Praktiskajā pētījumā tika veikts SIA „VALRITO” darbības un vides novērtējums, izveidots produktu raksturojums. Balstoties uz veikto klientu aptauju rezultatiem, katrai darbības sfērai veikta tirgus segmentēšana, noteikti mērķa segmenti, novērtēti uzņēmumam izmantojamie komunikāciju līdzekļi.
Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti jautājumi uzņēmuma mārketinga procesa novērtēšanai un literatūrā norādītie mārketinga komunikāciju līdzekļi. Otrajā- analizēta uzņēmuma darbība, finansiālās iespējas, produkti, to īpašības, veikta vides analīze. Trešajā- atspoguļoti praktiskā pētījuma rezultāti.
Darbs sastav no 123 lappusēm, satur 20 attēlus, 11 tabulas, 5 pielikumus. In this master diploma has made an analise of theoretical material about marketing environment, customers characteristic, ways of marketing communications.
In the research path has made analysis of VALRITO Ltd. marketing internal and external environment and characteristics of products. According to customer inquiry, has made market segmentation, choosing target segments and evaluated available marketing communication in every sphere of company’s activity.
This diploma consist of three parts. In the first part has questions, which ir needed to evaluate marketing process in enterprise, marketing communication. In second part has analysed an enterprise, available resourses, and marketing environment. In third– has images the results of practical research.
The diploma consist of 123 pages, it contains 20 pictures, 11 tables and 5 attachments.