Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPurgailis, Mārisen_US
dc.contributor.authorLazdiņa, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:05Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:05Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4499en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15120
dc.description.abstractDarbā tika veikta teorētiskā materiāla analīze par mārketinga vidi, tirgus segmentēšanu un komunikāciju līdzekļiem. Praktiskajā pētījumā tika veikts SIA „VALRITO” darbības un vides novērtējums, izveidots produktu raksturojums. Balstoties uz veikto klientu aptauju rezultatiem, katrai darbības sfērai veikta tirgus segmentēšana, noteikti mērķa segmenti, novērtēti uzņēmumam izmantojamie komunikāciju līdzekļi. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti jautājumi uzņēmuma mārketinga procesa novērtēšanai un literatūrā norādītie mārketinga komunikāciju līdzekļi. Otrajā- analizēta uzņēmuma darbība, finansiālās iespējas, produkti, to īpašības, veikta vides analīze. Trešajā- atspoguļoti praktiskā pētījuma rezultāti. Darbs sastav no 123 lappusēm, satur 20 attēlus, 11 tabulas, 5 pielikumus.en_US
dc.description.abstractIn this master diploma has made an analise of theoretical material about marketing environment, customers characteristic, ways of marketing communications. In the research path has made analysis of VALRITO Ltd. marketing internal and external environment and characteristics of products. According to customer inquiry, has made market segmentation, choosing target segments and evaluated available marketing communication in every sphere of company’s activity. This diploma consist of three parts. In the first part has questions, which ir needed to evaluate marketing process in enterprise, marketing communication. In second part has analysed an enterprise, available resourses, and marketing environment. In third– has images the results of practical research. The diploma consist of 123 pages, it contains 20 pictures, 11 tables and 5 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga process SIA "Valrito"en_US
dc.title.alternativeThe process of marketing in Valrito Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige