• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Siebel klientu attiecību pārvaldības sistēmas integrācijas platformas iespēju analīze

Thumbnail
View/Open
304-37305-Kravcenko_Natalja_nk05010.pdf (4.015Mb)
Author
Baļicka, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Solodovņikova, Darja
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Siebel CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas tika izveidota, lai plānotu un vadītu pirmspārdošanas un pēcpārdošanas darbības organizācijā. Visiem uzņēmumiem, kuri izmanto Siebel CRM un citas sistēmas savā ikdienas darbā, ir nepieciešama šo sistēmu integrācija. Šī darba mērķis ir izanalizēt Siebel klientu attiecību pārvaldības sistēmas integrācijas platformas iespējas, balstoties uz pieciem sistēmas integrācijas mijiedarbības līmeņiem: prezentācijas, datu, lietotņu, pakalpojumu un procesu. Katram līmenim tiek noskaidroti tajā izmantojamie Siebel integrācijas rīki, kuru lietošana tiek demonstrēta piemēros. Darbā arī tiek veikta aptauja Latvijas lielākajā Siebel sistēmas izstrādātāju kompānijā, lai noteiktu, kādas Siebel integrācijas tehnoloģijas tiek izmantotas visbiežāk praksē, izstrādājot Siebel projektus, kādu vietu projektā aizņem ārēju sistēmu integrācija un kādas visbiežāk sastopamās problēmas radās programmētāju ceļā.
 
Siebel CRM is a customer relationship management system that has been created to plan and manage sales activities in organization. All campaigns and organizations that use Siebel system in every day work require integrating Siebel with other systems. The aim of this project is to analyze the abilities of Siebel customer relationship management system integration platform based on five system integration levels of interaction: presentation, data, application, service and process. For each level Siebel integration tools have been described and their usage has been demonstrated on real live example. In the project, the questionnaire has been made in one of the biggest Latvian Siebel developing IT company to find out, which Siebel integration technologies are used most frequently in practice, to understand, which place in the project realization takes integration implementation, and which problems have been faced by Siebel developers during integration process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15235
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV