Vidusskolas matemātikas skolotāju profesionālā sagatavošana ESF projekta "Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide" ietvaros
Author
Lazda, Mārīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir, sistematizējot un paplašinot teorētiskās zināšanas par pieaugušo izglītību, izveidot metodisku izstrādni pieaugušo auditorijai, konkrēti – izstrādāt lekciju, praktisko darbu un semināru atbalsta materiālu nodarbības vadītājam kursā „Vidusskolas matemātikas praktikums I”, kas sevī ietver 8 tēmas: vektori, lineāras, kvadrātiskas un pakāpes funkcijas, matemātiski izteikumi un pierādījumi, leņķa jēdziena paplašinājums un trijstūris, trigonometriskas, logaritmiskas un eksponentfunkcijas, skaitļu virknes, algebriskas izteiksmes un vienādojumi, riņķis un daudzstūri.
Maģistra darbs sniedz ieskatu par pieaugušo izglītību, tās īpatnībām un atšķirību no skolēnu apmācības un satur arī izvēlētu augstākās matemātikas jautājumu konspektīvu teorijas izklāstu ar piemēriem, kuri cieši saistās ar plānoto nodarbību tēmām.
Maģistra darba pielikumā pieejama metodiska izstrādne kursam „Vidusskolas matemātikas praktikums I” pilnā apjomā un CD ar nepieciešamajiem palīgmateriāliem. The aim of the Master’s Thesis is organizing and expanding the theoretical knowledge of adult education, to work out a methodological materials for adult audiences, particularly - to develop a lecture, practical work and seminar supporting materials for head lecturer for the course „Practical mathematics for Secondary school I”, which includes eight topics: vectors, linear, square and level functions, mathematical statements and proofs, and the extension of the concept of angle triangle, trigonometric, logarithmic and exponent, a series of numbers, algebraic expressions and equations, circle and polygon.
Master's Thesis provides insight into adult education, its peculiarities and differences of students' learning and also contains selected higher mathematical issues a concise statement of the theory with examples that are closely associated with the planned lesson topics.
Methodological course development for “Practical Mathematics for Secondary School I” in full and a CD with the necessary consumables are available in a Master’s Thesis appendix.