Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorVelaviča, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:43Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:43Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18492en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17568
dc.description.abstractDiplomdarbā ir iekļauta teorētiskā daļa par pamatizglītības un vidējās izglītības programmas galvenajiem mērķiem un uzdevumiem. Nodaļā par vispārīgās pedagoģijas problēmām ir analizēta netradicionālas mācību stundas ietekme uz skolēnu mācību rezultātiem. Diplomdarba praktiskā daļā ir izstrādāti matemātikas stundu projekti klases un ārpusklases darbam. Stundu projekti ir veidoti no 7. – 12. klasei: 7., 8., 9., 10. un 11. klasei ir katrai vienas stundas projekts, bet 12. klasei ir divi stundu projekti.en_US
dc.description.abstractThe theoretical part of the Diploma Paper holds information about the main objectives and tasks of the elementary education and secondary education programs. The Paper holds a chapter regarding general pedagogy and how the untraditional classes affect pupils. The practical part contains mathematics class’s projects. Class projects have been elaborated for 7th to 12th class. One class project has been elaborated for 7th, 8th, 9th, 10th and 11th class, but two class projects for 12th class.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDažādas mācību darba formas skolas matemātikas stundāen_US
dc.title.alternativeVarious forms of educational work in schools during the mathematics classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record