• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Binokulārās funkcijas skolas vecuma bērniem ar lasīšanas grūtībām

Thumbnail
Открыть
304-29000-Kastaljana_Renata_RK07018.pdf (525.1Kb)
Автор
Kaštaļjana, Renāta
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Lācis, Ivars
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā, datorsalikumā uz 40 lapām, satur 19 attēlus, 2 tabulas un 18 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis: Noteikt vai skolas vecuma bērniem ar lasīšanas grūtībām un tā paša vecuma bērniem bez lasīšanas grūtībām heteroforijas tuvumā, fūzijas rezerves tuvumā, konverģences tuvuma un atjaunošanās punkts, verģenču vieglums ir atšķirīgs. Metodes: Anketēšana. Modificētais Toringtona tests. Fūzijas rezervju noteikšana ar prizmu lineāliem. Raff lineāls. Verģenču viegluma tests. Rezultāti un secinājumi: Tuvuma negatīvās fūzijas dubultošanās un atjaunošanās punktu, pozitīvās fūzijas dubultošanās punktu un verģenču viegluma (prizma BIE) un konverģences atjaunošanās punktu vidējās vērtības bija atšķirīgas mērķa grupai un kontrolgrupai. Atslēgas vārdi: Lasīšanas grūtības, binokulārās funkcijas tuvumā.
 
Master work is written in Latvian, it contains of 40 printed pages, 19 figures, 2 tables and 17 literature sources have been used. Purpose: To determine if there is significant difference of near phoria, fusional vergence ranges, near and recovery points of convergence, vergence facility in school age children with and without reading difficulties. Methods: Questionnaire. Modified Thorington test. Prism bars for determination of fusional vergence ranges. Raff rule. Vergence facility test. Results and conclusions: There was significant difference of break and recovery points of near divergent fusional ranges, BI vergence facility and recovery point of convergence between school age children with and without reading difficulties. Key words: Reading difficulties, near binocular function.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17650
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV