dc.contributor.advisor | Mencis, Jānis | en_US |
dc.contributor.author | Vilciņš, Jānis | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:01:14Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:01:14Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 11980 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21580 | |
dc.description.abstract | Maģistra darbā aplūkoti jautājumi par pierādījuma vietu, formalizācijas pakāpi un izglītojošo nozīmi skolas matemātikas kursā.
Pierādījums skolas matemātikas kursā saistīts ar jautājumu par pierādījumu plašākā nozīmē matemātiskās loģikas un vēsturiskās attīstības kontekstā.
Izmantojot mācību literatūrā esošos un autora izveidotos uzdevumus, ir sistematizēti pierādījuma uzdevumi un vingrinājumi, kas ilustrē skolēniem apgūstamās spriedumu veidošanas un pierādīšanas prasmes matemātikas obligātajā kursā. | en_US |
dc.description.abstract | Masters work dealt with issues concerning the place of proof, the degree of formalization and the educational value of school mathematics course.
Proof of the school mathematics course is likked to the evidence of mathematical logic in the broader sense and the historical context of the development.
Using existing educational literature and the author created tasks are systematized evidentiary challenges, ilustrating the students acquired the judgment-making and proof of school mathematics in compulsory course. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Matemātika | en_US |
dc.title | Pierādījuma jēdziens skolas matemātikā | en_US |
dc.title.alternative | Concept of proof in school mathematics | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |