Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorVilciņš, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:01:14Z
dc.date.available2015-03-24T08:01:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11980en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21580
dc.description.abstractMaģistra darbā aplūkoti jautājumi par pierādījuma vietu, formalizācijas pakāpi un izglītojošo nozīmi skolas matemātikas kursā. Pierādījums skolas matemātikas kursā saistīts ar jautājumu par pierādījumu plašākā nozīmē matemātiskās loģikas un vēsturiskās attīstības kontekstā. Izmantojot mācību literatūrā esošos un autora izveidotos uzdevumus, ir sistematizēti pierādījuma uzdevumi un vingrinājumi, kas ilustrē skolēniem apgūstamās spriedumu veidošanas un pierādīšanas prasmes matemātikas obligātajā kursā.en_US
dc.description.abstractMasters work dealt with issues concerning the place of proof, the degree of formalization and the educational value of school mathematics course. Proof of the school mathematics course is likked to the evidence of mathematical logic in the broader sense and the historical context of the development. Using existing educational literature and the author created tasks are systematized evidentiary challenges, ilustrating the students acquired the judgment-making and proof of school mathematics in compulsory course.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.titlePierādījuma jēdziens skolas matemātikāen_US
dc.title.alternativeConcept of proof in school mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record