Microsoft Business Solutions Navision 4.0 papildinājumi mārketinga un pārdošanas cenu aprēķina sfērās
Author
Kiders, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Zālītis, Andris
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmumiem, kas darbojas ar Microsoft Business Solutions Navision 4.0 mazumtirdzniecības jomā tika izstrādāti papildinājumi sfērās mārketinga analīze un pārdošanas cenu aprēķins. Tādejādi atvieglojot darbu klientam un pievienojot programmatūrai papildus funkcionalitāti.
Šis darbs apraksta papildinājumu izstrādi visos to etapos. Darbs iekļauj Programmatūras prasību specifikāciju un Programmatūras projektējuma aprakstu. New improvements in fields marketing analysis and sales price calculation were developed for companies who works with Microsoft Business Solutions Navision 4.0 in retail area. New functionality was added to the software, to ease and make the clients work with the specific software more comfortable.
This document describes the development of the software. It contains the specification of software requirements and software design description.