Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKassaliete, Evitaen_US
dc.contributor.authorGrauduma, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:01:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:01:31Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29112en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21678
dc.description.abstractPārāk lēns lasīšanas ātrums, kā arī lasītājam nepiemēroti ātrs lasīšanas temps negatīvi ietekmē teksta satura uztveri. Viens no faktoriem, kas ietekmē lasīšanas ātrumu ir burtu lielums. Bakalaura darba mērķis ir ar Radnera testu noteikt optimālo burtu izmēru skolas vecuma bērniem lasīšanas tekstos. Izmantojot Radnera lasīšanas testu latviešu valodā, katrā vecuma posmā tika iegūts labākais lasītā teksta redzes asums un maksimālais lasīšanas ātrums. Iegūtais labākais lasītā teksta redzes asums tika salīdzināts ar mācību grāmatās ieteicamo lasītā teksta redzes asumu. Lielākā daļa no iegūtajiem rezultātiem atbilst ieteicamajam lasītā teksta redzes asumam. Atslēgvārdi: Radner lasīšanas tests; burtu lielums; lasīšanas ātrums; telpiskā frekvence.en_US
dc.description.abstractThe perception of text content is negatively affected by too slow, also too fast reading speed. One of the factors which affect reading speed is the size of the letters. The aim of the bachelor thesis is to determine the optimal letter size in texts with the Radner test for the school-age children. The best visual acuity of reading text and maximum reading speed was obtained in each age group by using Radner reading test in latvian. The best visual acuity outcome was compared with the reading text visual acuity suggested in the textbooks. Most of the results corresponding to the recommended visual acuity of reading text. Key words: Radner reading test, letter size, reading speed, spatial frequency.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFizikaen_US
dc.titleStimula telpisko frekvenču ietekme uz lasīšanas ātrumu skolas vecuma bērniemen_US
dc.title.alternativeEffects of stimulus spatial frequency on reading speed in school age childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию