Show simple item record

dc.contributor.advisorFreivalds, Kārlisen_US
dc.contributor.authorIvanovs, Andrejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:01:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:01:45Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8555en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21796
dc.description.abstractDotā maģistra darba mērķis ir izpētīt un realizēt universāla trīs-dimensiju (3D) dzinēja Steel Engine izveidošanu, kā arī izstrādāt daudzspēlētāju tīkla Labyrinth spēli, lai demonstrētu šī dzinēja iespējas. 3D dzinējs ir izstrādes rīks, kas iekļauj sevī kopīgu funkcionalitāti dažādu datorspēļu izveidošanai. Mūsdienīgs datorspēles dzinējs sastāv no daudzām komponentēm: 3D grafika, fizikas simulācija, tīkla spēle, vadība, resursu pārvaldība. Darba procesā tika izveidots objektu modelis; izpētīti divi ēnošanas algoritmi un realizēts labākais no tiem; pielietota dinamiska per-pixel apgaismošana. Grafikas optimizācijai tika izstrādāts neredzamu objektu noteikšanas algoritms, kā arī tika izpētītas dažādas mūsdienīgu datorspēļu tīkla sinhronizācijas pieejas un metodes, un izveidots optimizēts tīkla protokols Labyrinth datorspēlei.en_US
dc.description.abstractThe present Master paper aims at investigating the creation of a universal 3-dimensional engine called Steel Engine, as well as developing a multiplayer online computer game Labyrinth to demonstrate the engine’s possibilities. A 3D engine is a tool that includes common functionality for various computer games development. A modern computer games engine consists of numerous components, such as 3D graphics, physics simulation, network game, user input, resource management. As a result, object model has been developed, two shading algorithms explored and the best of them implemented; dynamic per-pixel lightening used. To optimize graphics, invisible object detection algorithm has been developed, as well as approaches and methods for various modern network computer games investigated and an optimized network protocol for Labyrinth created.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.title3D dzinējs „Steel Engine" un datorspēle „Labyrinth"en_US
dc.title.alternative3D engine "Steel Engine" and computer game „Labyrinth"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record