Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorČakāne, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:18Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12862en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23616
dc.description.abstractMaģistra darbā aplūkoti skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas aspekti skolas matemātikā. Analizējot matemātikas skolotāju pieredzi formatīvās vērtēšanas jomā, konstatētas pozitīvās iezīmes un nepilnības veicot vērtēšanu, apzināta skolotājiem nepieciešamā metodiskā palīdzība vērtēšanas jomā. Aplūkotas pieejas vērtēšanas procesā iegūto datu fiksēšanai, lai sekotu izvirzīto mācību mērķu sasniegšanai. Apkopoti metodiski ieteikumi (uzdevumu piemēri, darba formas, metodiski paņēmieni) formatīvajai vērtēšanai matemātikas stundās.en_US
dc.description.abstractMagister thesis discusses student learning achievement assessing aspects in school mathematics. By analyzing mathematics teachers experience in formative assessment area positive features and imperfections in the assessing process were found, the required methodological help needed for teachers to improve assessment was gathered. Different approaches to the gathering of assessment data to follow the learning objectives were explored and methodological recommendations (exercise examples, work forms, methodological techniques) for formative assessment in mathematics lessons were gathered.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.titleVērtēšanas aspekti skolas matemātikāen_US
dc.title.alternativeAspects of assessment in school mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record