Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnītis, Ģirtsen_US
dc.contributor.authorBlūmentāls, Kārlisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:22Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1648en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23630
dc.description.abstractGrafiskā lietotāja saskarne ir viena no svarīgākajām mūsdienu lietojuma programmatūras daļām, jo tā tiešā veidā ietekmē produkta lietderību. Ērtas un efektīvas lietotāja saskarnes pamatā ir virkne sarežģītu principu, kas ir saistīti gan ar cilvēka dabu, gan ar datoru tehniskajām iespējām, tāpēc, atšķirībā no citām programmatūras produktu īpašībām, grafiskās lietotāja saskarnes kvalitāti nav iespējams viennozīmīgi novērtēt nedz kvantitatīvi, nedz ar tradicionālajām pārbaudes metodēm. Darbā aprakstīti labas grafiskās saskarnes izveides principi un vadlīnijas, kuru analīzes rezultātā iegūts grafiskās saskarnes kvalitātes kritēriju kontrolsaraksts un metode ātrai un praktiskai grafiskās saskarnes kvalitātes novērtēšanai. Gan darbā apskatītā kvalitātes novērtēšanas metodika, gan labas saskarnes principi ir nodemonstrēti reālu programmatūras projektu kontekstā.en_US
dc.description.abstractGraphical user interface is one of the most important application software components because of its direct impact on the productivity. A user-friendly and efficient UI should meet various principles related to both human nature and technical capacities of computers. This is why in contrast to other software product properties, the quality of graphical user interfaces cannot be evaluated in quantitative terms, and neither can it be done by means of traditional testing methods. This paper presents and analyzes the principles and guidelines for good graphical interface design and provides a GUI quality evaluation checklist and a practical and easy to use method for quick evaluation of the quality of graphical user interfaces. Both the quality evaluation method described in the present paper and the properties of a good graphical interface are demonstrated by means of practical real-life software project examples.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleGrafiskās lietotāja saskarnes kvalitāte un tās pārbaudeen_US
dc.title.alternativeQuality and Evaluation of Graphical User Interfacesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record