Izsaukumu centra izveidošana ar datoru telefonijas tehnoloģiju izmantošanu
Author
Fedotovs, Sergejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek aplūkoti izsaukumu centru (IC) veidošanas un lietošanas jautājumi uzņēmumā – izanalizētas dažas IC organizēšanas metodes un veidi, tiek dots pamatprincipu apraksts datoru telefonijai – tehnoloģijai, kuru izmanto IC realizēšanai un vadīšanai. Liela uzmanība pievērsta sistēmas iespējamu arhitektūru aprakstam, izmantojamu ierīču apskatam, realizācijas tehniskajiem jautājumiem, kā arī tiek dots tirgū esošu IC risinājumu pārskats un salīdzinājums.
Darbā tiek demonstrēts patstāvīgi izstrādātais risinājums – IC taksometru uzņēmuma dispečeru punkta darba automatizācijai. This works deals with implementing and using of call centre issues in the enterprise – analyses different methods and ways of organizing a call centre, gives description of main concepts of the computer telephony integration – technology, which is used to implement and manage a call centre. Special consideration is given to possible system architecture description, hardware review, technical implementation issues, also is given in the market available call centre review and comparison.
Author demonstrates his own developed solution – call centre to automate work of the dispatcher post of taxi company.