dc.contributor.advisor | Arnicāns, Guntis | en_US |
dc.contributor.author | Šostaka, Līga | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:24:40Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:24:40Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 36455 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23758 | |
dc.description.abstract | Darbs apraksta pirmsskolas vecuma bērniem domāto tīmekļa vietņu nepieciešamību un kas jāņem vērā, izstrādājot tīmekļa vietni pirmsskolas vecuma bērniem. Tajā tiek aprakstīta bērnu attīstības gaita, ieteicamais vecums, kad sākt lietot datoru, pozitīvais un negatīvais, ko bērns iegūst lietojot datoru. Veikta latviešu bērniem dažu pieejamo tīmekļa vietņu analīze. Tiek apskatīti kritēriji, kas jāņem vērā, izstrādājot tīmekļa vietni pirmsskolas vecuma bērniem, un piedāvāti ieteikumi esošo tīmekļa vietņu uzlabošanai. | en_US |
dc.description.abstract | The bachelor work describes the necessity of web sites for preschoolers and what is needed to know, if such web sites are being designed. Development stages of a child are described in this paper. Recommendations for the starting age and positive and negative aspects of using computer in the early childhood are discussed. The suitability of several web sites to the Latvian preschoolers is also analyzed in the work. The design criteria for the development of web sites for children are described. Improvement possibilities for existing web sites are also given in this paper. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Tīmekļa vietnes pirmsskolas vecuma bērniem | en_US |
dc.title.alternative | Preschooler-oriented web sites | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |