AIESEC Latvija CRM sistēma
Author
Vohrins, Sergejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Bičevskis, Jānis
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ietvaros tika izstrādāta AIESEC (L’Association Internationale des Etudiants en Sciences Economiques et Commerciale) CRM sistēma biedrības „AIESEC Latvija” vajadzībām. Šī darba mērķis ir uzlabot organizācijas darbību, izmantojot informācijas tehnoloģijas.
Bakalaura darbā tiek apskatīts organizācijas darbības princips, organizācijas struktūra un biznesa procesi katrā no sfērām. Tiek izanalizēti biznesa procesi, atrastas potenciālās nepilnības, kuru uzlabošana, iespējams, var veicināt organizācijas efektīvāku darbu.
Tiek piedāvāts identificēto problēmu risinājums – izstrādāta CRM sistēma, kas palīdz efektīvāk uzkrāt informāciju par AIESEC Latvija organizācijas darbībām, automatizēt darbu, kā arī uzlabot un optimizēt komunikāciju starp visām organizācijas entītijām. Within this bachelor thesis framework for AIESEC Latvia (L’Association Internationale des Etudiants en Sciences Economiques et Commerciale) needs was created CRM system. The aim of this thesis is to improve organization’s work by using information systems.
In the bachelor thesis were reviewed organization’s working principles, structure of organization and business processes for each working field. Were analyzed business processes and found potential gaps, which improvement, possibly, can make organization’s activities more effective.
For identified problems is provided a solution – to develop CRM system, which helps to store information about AIESEC Latvia organization’s actions more efficiently, to automate work, to improve and optimize communication between all organization’s entities.