• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metamodelis animāciju aprakstīšanai

Thumbnail
Открыть
304-9191-Zarits_Ronalds_DatZ040108.pdf (1.216Mb)
Автор
Zarīts, Ronalds
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Bārzdiņš, Jānis Visvaldis
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā darbā tiek piedāvāti principi animāciju metamodeļa būvei. Darbā izklāstītas MDA ietvara galvenās idejas un tā priekšrocības salīdzinājumā ar tradicionālu programmatūras izstrādi. Tiek apskatīti datoranimācijas principi un aplūkoti populāri programmatūras risinājumi animāciju izstrādei. Balsoties uz šo pieredzi, tiek piedāvāti būves principi metamodelim animāciju aprakstīšanai. Aprakstītie principi tiek demonstrēti, pielietojot tos orientēta grafa elementu animācijas aprakstīšanai. Darba ietvaros izstrādāts animāciju dziņa prototips un dziņa demonstrācijas programma, sniegts to realizācijas apraksts un identificēti iespējamie uzlabojumi.
 
This paper proposes principles of building metamodels for describing animation. This paper summarizes the main ideas behind the MDA framework and its’ advantages compared to traditional software development. A brief exploration of principles of computer-based animation is performed. Based on this experience, this paper proposes principles for building a metamodel for describing animation. The described principles are demonstrated by applying them to the problem domain of directed graph element animation. A prototype animation engine and a demonstration program have been developed, a description of their implementation is given, and possible improvements are identified.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23834
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV