Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorGreizāne, Egitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:41:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:41:45Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39486en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24898
dc.description.abstractMūsdienās ir pieaudzis skolēnu skaits, kuriem diagnosticēti mācīšanās traucējumi. Viens no veidiem, kā palīdzēt šo bērnu attīstībai un izglītībai ir matemātisko atgādľu lietošana. Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek izzināta literatūra par mācīšanās traucējumiem, tiek definēts un aprakstīts jēdziens „matemātiskās atgādnes” un veikti pielāgojumi 5. klasē apgūstamajā mācību saturā bērniem ar mācīšanās traucējumiem. Otrajā nodaļā tiek izstrādāti pētījumā iesaistīto 20 skolēnu pedagoģiski psiholoģiskie raksturojumi, aprakstītas 26 autora izstrādātās atgādnes un analizēts to pielietojums pētījumā iesaistīto skolēnu vidū. Autora izstrādātie palīgmateriāli pieejami bakalaura darba pielikumā. Atslēgvārdi: 5. klase, mācīšanās traucējumi, matemātiskās atgādnes.en_US
dc.description.abstractNowadays the number of students with diagnosed learning disorders has increased. One of the way to help these children in their development and education is to use mathematical reminders. The Thesis consists of two chapters. The first chapter deals with sources on learning disorders, defines and describes the concept "mathematical reminders" and adjusts Form 5 curriculum for children with learning disorders. The second chapter describes pedagogical - psychological characteristics of 20 students involved in the research, 26 mathematical reminders created by the author and analyzes their usage among research group students. Additional materials, created by the author, are shown in the Appendix. Keywords: 5. grade, learning disorders, mathematical reminders.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMatemātisko atgādņu izmantošana 5.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiemen_US
dc.title.alternativeThe usage of mathematical reminders for fifth grade students with learning disordersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record