Praktiskie darbi fizikā 8.klasē
Автор
Lapiņa, Sniedze
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Šilters, Edvīns
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām ar apakšnodaļām, rezultātiem un secinājumiem. Darbā apskatīta teorija par mācību metodēm, kuras izmanto fizikas apguves kursā, mācību sasniegumu vērtēšanas kritēriji, bet galvenā uzmanība pievērsta autores izveidotajiem praktiski veicamajiem fizikas eksperimentiem jeb laboratorijas darbiem un testu un uzdevumu risināšanas piemēriem. Šie piemēri sastādīti, vadoties no dažādiem pieejamiem materiāliem, skolēnu spējām un zināšanām. Darbā veikts arī pētījums, kā, izmantojot šos laboratorijas darbus un testus, ir ietekmējies skolēnu zināšanu līmenis, interese par fizikas priekšmetu, attieksme pret mācību procesu. Nobeigumā izdarīti secinājumi. The diploma paper consists of introduction, 5 chapters with subdivisions, results and conclusion. The author of the diploma research paper explored theory about teaching methods that are used during the acquirement of physics and the criteria for students’ evaluation. The main attention in the diploma paper is devoted to tests and experiments that the author of the paper had made, taking into account the knowledge and the abilities of the students as well as the available materials. The diploma paper contains the research how the usage of the developed tests and experiments affect the knowledge of the students, the interest of physics as an important subject and attitude to the study process. The diploma paper ends with conclusion.