Informācijas tehnoloģiju izmantošana matemātikas apguvē 7. klasēm
Author
Kucenčeirs, Gundars
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Vēzis, Viesturs
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā „Informācijas tehnoloģiju izmantošana matemātikas apguvē 7.klasē”ir izpētītas dažādas iespējas, kā matemātikas stundās 7.klasē var pielietot informācijas tehnoloģijas, un izstrādāts mācību stundu tematiskais plānojums ar metodiskajiem ieteikumiem ģeometrijas kursa apguvē 7.klasēs.
Darbs sastāv no trīs daļām:
1.daļā ir izpētīts informācijas tehnoloģiju lietojums mūsdienīga mācību procesa organizācijā.
2.daļā apzinātas informācijas tehnoloģiju pielietojums ģeometrijas apguvē.
3.daļā autora izstrādāti ieteikumi informācijas tehnoloģiju izmantošanai 7.klases ģeometrijas mācību procesa pilnveidošanā.
Autors ir secinājis, ka informācijas tehnoloģijas ir viens no ātrākajiem un efektīgākajiem veidiem, kā motivēt skolēnus ģeometrijas apguvei un ieinteresēt ar dažādām vizuālām un domāšanu rosinošām prezentācijām, programmām un interneta vietnēm. In the diploma paper „ Usage of information technologies acquiring mathematics in form 7’’ are researched different possibilities how to apply information technologies at the mathematics lessons in form 7 and are worked out lesson plans with methodological suggestions how to acquire geometry in form 7.
The paper consists of 3 parts:
In the 1st part is researched the application of information technologies in organization a modern learning process.
In the 2nd part are realized applications of information technologies in acquiring geometry.
In the 3rd part are worked out suggestions how to improve the learning process with the help of information technologies.
The author has come to conclusion that information technologies are one of the quickest and most effective ways how to motivate pupils to acquire geometry and how to interested them with the help of different visual and thinking stimulating presentations, programs and web Sites.