Interaktīvo mācību materiālu veidošana matemātikā
Autor
Balode, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Vēzis, Viesturs
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir izpētīt un izstrādāt rekomendācijas interaktīvo mācību materiālu veidošanā un izmantošanai matemātikas stundās.
Darba 1. nodaļā apkopota un izanalizēta informācija par interaktīvo mācību materiālu veidošanas rīkiem, kā arī piedāvāti to izmantošanas raksturīgākie piemēri. 2. nodaļā apkopoti un strukturēti pa tematiem vidusskolas matemātikas kursa izmantojamie interaktīvie mācību materiāli. 3. nodaļā tiek piedāvāti risinājumi materiālu efektīvam lietojumam. 4. nodaļā atrodami autores gatavotie interaktīvie materiāli.
Darba apjoms 84 lpp., kas strukturēts 4 nodaļās un ietver 3 tabulas, 57 attēlus, pievienoti 6 pielikumi, izmantoti 143 bibliogrāfiskie avoti.
Atslēgvārdi: matemātika, interaktīvie mācību materiāli, matemātikas didaktika, interaktīvo mācību materiālu veidošanas rīki The goal of the diploma thesis is to investigate and develop recommendations for creating interactive learning materials and using them in mathematics lessons.
In the first chapter information about tools for creating interactive materials is collected and analysed and typical examples of use are demonstrated. In the second chapter materials usable for high school's mathematics course are organized into different topics. The third chapter offers solutions for effective use of materials. The fourth chapter presents interactive materials made by the authoress.
The thesis is 84 pages long organized in 4 chapters and contains 3 tables, 57 pictures, appendixes 6 are included and 143 bibliographic sources are used.
Keywords: mathematics, interactive learning materials, didactics of mathematics, tools for creating interactive learning materials