dc.contributor.advisor | Vīksna, Juris | en_US |
dc.contributor.author | Firjans, Aleksandrs | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:57:21Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:57:21Z | |
dc.date.issued | 2006 | en_US |
dc.identifier.other | 2315 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27349 | |
dc.description.abstract | Šī darba mērķis ir Mākslīga Intelekta nodaļas divu spēlētāju spēles pētīšana Rendzju piemērā. Darbā ir aprakstīti alfa-beta un uzvārējošas bīstamības secības meklēšanas algoritms un dažādas heiristikas , lai paātrināt algoritmu darbību un novērtēt pozīciju. Šie algoritmi ir realizēti manā programmā. | en_US |
dc.description.abstract | In this work area of Artificial Intelligence, two player games, on example of Renju is studied. I described an alpha-beta and Threat-Space Search algorithms and different heuristics to speed up algorithms and to evaluate game position. These algorithms are realized in my program. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Algoritmi un heiristikas spēlei Rendzju | en_US |
dc.title.alternative | Algorythms and heuristics for Renju | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |