Show simple item record

dc.contributor.advisorVīksna, Jurisen_US
dc.contributor.authorFirjans, Aleksandrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:21Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2315en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27349
dc.description.abstractŠī darba mērķis ir Mākslīga Intelekta nodaļas divu spēlētāju spēles pētīšana Rendzju piemērā. Darbā ir aprakstīti alfa-beta un uzvārējošas bīstamības secības meklēšanas algoritms un dažādas heiristikas , lai paātrināt algoritmu darbību un novērtēt pozīciju. Šie algoritmi ir realizēti manā programmā.en_US
dc.description.abstractIn this work area of Artificial Intelligence, two player games, on example of Renju is studied. I described an alpha-beta and Threat-Space Search algorithms and different heuristics to speed up algorithms and to evaluate game position. These algorithms are realized in my program.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleAlgoritmi un heiristikas spēlei Rendzjuen_US
dc.title.alternativeAlgorythms and heuristics for Renjuen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record