Now showing items 1-20 of 25

    • 2D platformu spēļu dizains 

      Grāvelsiņa, Elīna (Latvijas Universitāte, 2018)
      Neskatoties uz neierobežotajām video spēļu izveides iespējām, aizvien vēl spēļu pasaulē ir pieprasītas 2D spēles, kas variē no vienkārša abstrakta līdz smalki izstrādātam multfilmu grafiskajam stilam. Diplomdarba „2D ...
    • Alus kosmētikas produktu vizuālās identitātes izstrāde 

      Bonfelde, Lelde (Latvijas Universitāte, 2016)
      Diplomdarba tēma ir “Alus kosmētikas produktu vizuālās identitātes izstrāde”. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts iepakojuma dizaina jēdziens, iepakojuma dizaina nozīme, dizaina veidošanas principi, populārākie iepakojuma ...
    • Bērnu praktisko iemaņu attīstošu grāmatu dizaina specifika 

      Putilova, Aļona (Latvijas Universitāte, 2016)
      Ilustrācija ir viens no veidiem, ka grāmatu produkcija var piesaistīt uzmanību un radīt noskaņojumu. Grāmata ar ilustrācijām piesaista bērnu uzmanību un palīdz vieglāk uztvert teksta ideju. Ideja veidot bērnu pavārgrāmatu ...
    • Burtveidolu kompozīcijas kā grafiskās izteiksmes līdzeklis 

      Riekstiņa, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2017)
      Burtu nozīme dizainā ir nenoliedzami milzīga. Bieži vien tas ir svarīgākais elements dizaina projektā. Dizaineri iegulda daudz laika un darba, lai burtveidolus padarītu viegli uztveramus. Burtus pielieto ne tikai, lai ...
    • Datu bāzu un to lietotāju saskarsmes problēmas interneta vidē 

      Blekte, Guntars (Latvijas Universitāte, 2009)
      Tīmekļa vietņu dizaina izveide ir sarežģīts un atbildīgs process, jo būs būtisks faktors, kas noteiks vietnes veiksmīgumu. Dizainerim ir jāņem vēra dažādi lietotāju instinkti, kas ir veidojušies un tiek veidoti, lietotājiem ...
    • Dizaina portfolio evolūcija tīmeklī 

      Siliņa, Diāna (Latvijas Universitāte, 2020)
      Šis darbs ir ieskats mājaslapu dizainu attīstībā kopš 90 gadu sākuma, kad tas kļuva pieprasīts aizvien plašākā publikā. Diplomdarba mērķis ir apzināt informāciju par tīmekļa dizaina vēsturi, mūsdienu veidošanas principiem ...
    • Dizaina sistēmas digitālajā vidē 

      Stiķis, Reinis (Latvijas Universitāte, 2023)
      Ņemot vērā augošo digitālo produktu pieprasījumu, sarežģītību un nepieciešamību pēc efektīviem dizaina procesiem, arvien lielāku nozīmi ir ieguvusi dizaina sistēmu izmantošana. Strādājot pie digitālo produktu dizaina ...
    • Dizaina studiju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie spekti 

      Puntūzis, Ritvars (Latvijas Universitāte, 2022)
      Diplomdarba tēma ir “Dizaina studiju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”. Bakulaura mērķis ir izstrādāt dizaina studijas “Brande” grafisko identitāti. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta un apkopota ...
    • Eiropas pilsētu muzeju vizuālā identitāte 

      Eisaka, Laura (Latvijas Universitāte, 2023)
      Lai pielāgotos mūsdienu apstākļiem, cīnītos par budžeta finansējumu un katru apmeklētāju, pēdējās desmitgadēs muzejiem kļūst arvien aktuālāka dažādu rīku apgūšana, kas var uzlabot konkurētspēju un noturēt muzeja dzīvotspēju. ...
    • Etnogrāfisko rakstu motīvu izmantošana apdrukas dizainā 

      Blumbeka, Līva (Latvijas Universitāte, 2018)
      Diplomdarba tēma ir „Etnogrāfisko rakstu motīvu izmantošana apdrukas dizainā‖. Diplomdarba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajā daļā iegūtajām zināšanām, un pētnieciskajā daļā iegūtajiem rezultātiem, izveidot katalogu ar ...
    • Fotoalbums un tā dizaina izveides principi 

      Ivanova, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2017)
      Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Mākslas profesionālā bakalaura studiju programmas 4. kursa studentes Tatjanas Ivanovas bakalaura darba “Fotoalbums un to dizaina izveides principi” ...
    • Grafiskā identitāte kino industrijā 

      Evansa, Dina (Latvijas Universitāte, 2020)
      Darba tēma ir “Grafiskā identitāte kino industrijā”. Darba aktualitāte ir saistīta ar grafiskās identitātes izstrādi un tās nozīmi zīmola attīstības sekmēšanā kino industrijā. Pareizi zīmola grafiskās identitātes izstrādes ...
    • Hokeja vārtsarga ķiveres dizains 

      Bluķis, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2014)
      Darbā tika izpētīti hokeja vārtsarga ķiveres dizainu paraugi un to funkcijas. Autors noskaidroja kā aizsākās vārtsargu ķiveru izmantošana hokejā un kā tās attīstījās līdz mūsdienu ķiverei. Darba mērķis ir noskaidrot vārtsarga ...
    • Lietotāja pieredze skatuves tehnikas tīmekļa veikalos 

      Sila, Gunda (Latvijas Universitāte, 2023)
      Lai izveidotu veiksmīgu tīmekļa veikalu, būtiski ir ne tikai nodrošināt konkurētspējīgu preču klāstu un cenas, bet arī padarīt to lietotājiem draudzīgu, tostarp piekļūstamu, ērti lietojamu, vizuāli pievilcīgu. Darbā pētīta ...
    • Mobilo lietotņu un tīmekļa vietņu dizaina izstrādes posmi un tendences digitālajā laikmetā 

      Kraulis, Rihards (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba “Mobilo lietotņu un tīmekļa vietņu izstrādes posmi un tendences digitālajā laikmetā” mērķis ir izpētīt digitālā produkta izstrādes procesu un izveidot ilgtspējīgu mobilās lietotnes dizainu. Ņemot vērā plašo ...
    • Mobilo veselības lietotņu grafiskā dizaina aspekti lietotāju piesaistes veicināšanai 

      Melāns, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2022)
      Mobilās veselības lietojumprogrammas, kas izmanto viedtālrunī iebūvētos rīkus, lai mērītu veselības rādītājus vai fiziskās aktivitātes ir kļuvušas par svarīgu ikdienas sastāvdaļu. Grafiskais dizains ir pamata rīks, ar kuru ...
    • Modernā mīta oriģinālā stāsta animēta interpretācija 

      Baumanis, Haralds (Latvijas Universitāte, 2015)
      Autors: Haralds Baumanis Darba tēma: Modernā mīta oriģinālā stāsta animēta interpretācija. Diplomdarbs veikts uz 73 lapām un sadalīts divās galvenajās daļās: pētnieciskajā un radošajā. Tā kā iekļauti 99 attēli un pielikums, ...
    • Mūsdienīgas infografikas tendences izglītības sfērā 

      Dubodelova, Jeļizaveta (Latvijas Universitāte, 2022)
      Mūsdienu pasaulē infografikām ir būtiska nozīme, tās ir visur - uz tualetes durvīm, veikalos, skolās, luksoforos un tā tālāk. Tas palīdz mums labāk un ātrāk uztvert dažādu informāciju, tās var būt tikai zīmes vai arī milzīga ...
    • Ornaments un tā pielietojums grafikas dizainā 

      Kārkliņa, Helēna (Latvijas Universitāte, 2020)
      Diplomdarba tēma ir “Ornaments un tā pielietojums grafikas dizainā”. Balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, darba mērķis ir izveidot spēles maketu, pārveidojot jau esošu galda spēli “level 8”, to latviskojot un ...
    • Pop sirreālisma stila izmantošana grāmatas ilustrāciju dizainā 

      Berjoza, Artjoms (Latvijas Universitāte, 2015)
      Diplomdarba ietvaros tika analizēti interneta un literatūras avoti par pop sirreālisma izcelsmi un tendencēm, grāmatu ilustrācijām un kompozīciju. Apkopojot analizētos materiālus, var secināt, ka pop sirreālisms definējas ...