Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "radoša darbība"
Now showing items 1-18 of 18
-
4-5 gadīgo bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana darbā ar dabas materiāliem
(Latvijas Universitāte, 2018)Olgas Pekarskas darbā “4-5 gadīgo bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana darbā ar dabas materiāliem” teorētiskajā daļā tiek analizēti dažādu autoru darbi pedagoģijā un psiholoģijā par radošo darbību, bērnu personību, ... -
4-5 gadīgu bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir „4 – 5 gadīgu bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā”. Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt radošās darbības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā 4 – 5 gadīgiem bērniem. ... -
5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba teorētiskajā daļā analizētas pedagogu un psihologu atziņas par bērnu radošo darbību un tās veicināšanu, dots bērnu psiholoģiskais raksturоjums pētāmās problēmas sakarā. Tika izzināts mācību saturs vizualās mākslas ... -
5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes sekmēšana darbā ar krāsām pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darbu „5 - 6 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes sekmēšana darbā ar krāsām pirmsskolā” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas fakultātes studente Dina Voroncova, darba vadītāja D.Kalēja-Gasparoviča ... -
5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšana darbā ar tekstilmateriāliem
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba tēma: 5 – 6 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšana darbā ar tekstilmateriāliem Darba autore: Sandra Strazdiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Māra Urdziņa - Deruma Pētījuma mērķis: teorētiski ... -
Bērnu radošuma atīstības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darbs ir izstrādāts par tēmu „Bērnu radošuma attīstības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba autore: Valentīna Polovņikova Izvēlētās tēmas aktualitāte pamatojama ar to, ... -
Imanta Ziedoņa literārie darbi - radošās darbības sekmētāji jaunākā skolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma: “Imanta Ziedoņa literārie darbi- radošās darbības sekmētāji jaunākā skolas vecuma bērniem”. Darba mērķis: pētīt jaunākā skolas vecuma bērnu radošās darbības attīstību I. Ziedoņa literāro darbu ... -
JAUNĀKO KLAŠU SKOLĒNU RADOŠAS DARBĪBAS SEKMĒŠANAS IESPĒJAS VIZUĀLĀS MĀKSLAS STUNDĀS
(Latvijas Universitāte, 2017)Pētījums “Jaunāko klašu skolēnu radošas darbības sekmēšanas iespējas vizuālās mākslas stundās” sniedz ieskatu tādos jautājumos, kas saistīti ar radošas darbības sekmēšanu vizuālajā mākslā un noder pedagogiem darbā ar ... -
Mākslas vingrotāju pieredzes veidošanās vingrojumu kompozīcijas sastādīšanā interešu izglītības nodarbībā
(Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba tēma ir Mākslas vingrotāju pieredzes veidošanās vingrojumu kompozīcijas sastādīšanā interešu izglītības nodarbībās. Literatūras avotu analīze sniedz informāciju par interešu izglītības iespējām, mākslas vingrošanu, ... -
Netradicionālu materiālu izmantošana vizuālajā mākslā vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošas darbības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autors: Natālija Kuzmina. Kvalifikācijas darba tēma: “Netradicionālu materiālu izmantošana vizuālajā mākslā vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošas darbības veicināšanai”. Darba mērķis ir izpētīt daudzveidīgas auduma ... -
Pasaka-bērnu radošas darbības sekmētāja vecākajā pirmsskolas vecumā
(Latvijas Universitāte, 2018)Evitas Strazdiņas Konstantes izstrādātā bakalaura darba tēma ir “Pasaka – bērnu radošās darbības sekmētāja vecākajā pirmsskolas vecumā’’. Par diplomdarba mērķi izvirzīts pētīt pasaku izmantošanas iespējas bērna radošās ... -
"Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā"
(Latvijas Universitāte, 2016)Kvalifikācijas darbu “Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Solvita Māsa, darba vadītāja Ineta Aizporiete (Mag.paed.) ... -
Skolēnu radošās darbības sekmēšana mācību tēmas “Sirreālisms” apguvē 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba “Skolēnu radošās darbības sekmēšana mācību tēmas “Sirreālisms” apguvē 9. klasē”, mērķis ir izpētīt, kā plānot un realizēt sirreālisma virziena apguvi vizuālās mākslas stundās 9. klasē, lai ar to veicinātu skolēnu ... -
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošas darbības pieredzes sekmēšana gleznošanas procesā vizuālās mākslas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošas darbības pieredzes sekmēšana gleznošanas procesā vizuālās mākslas nodarbībās. Darba autors. Ineta Ritere – Liepniece. Darba zinātniskais vadītājs. Doc. Dr. paed. ... -
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana rokdarbos
(Latvijas Universitāte, 2017)Autores Aigas Grūbes kvalifikācijas darba “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana rokdarbos” mērķis ir izpētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšanas iespējas rokdarbos. Pētījuma ... -
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba nosaukums: Vecākā pirmsskolas bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā. Darba autore: Rasma Andermane. Darba vadītājs Dr. paed. Antra Randoha. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt radošās darbības ... -
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālajā mākslā.
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālajā mākslā. Darba autors: Agija Bērziņa. Darba vadītājs: Dr.paed., Mg.art. Ilze Briška Darba mērķis: izzināt un pārbaudīt 5-6 gadīgu bērnu radošuma ... -
Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autors – Katerina Generalova Darba vadītājs – Ilze Briška Kvalifikācijas darba nosaukums: “Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās.” Pētījuma objekts: pirmsskolas pedagoģiskais ...