Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "māksla"
Now showing items 1-15 of 15
-
1.5 – 3 gadīgu bērnu emocionālās attīstības sekmēšana caur mākslu
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba nosaukums ir „1.5 – 3 gadīgu bērnu emocionālās attīstības sekmēšana caur mākslu”. Darba autore vēlas uzsvērt cik svarīgi ir izzināt, izprast un attīstīt bērnu emocijas un veicināt bērnu pozitīvi ... -
4-5 gadīgu bērnu pašvadīta mācīšanās spēju skmēšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2021)Iveta Sūniņa savā bakalaura darbā “4 – 5 gadīgu bērnu pašvadītas mācīšanās spēju sekmēšana vizuālajā mākslā” ir apkopojusi dažādu psihologu un pedagogu pētījumus par pašvadītu mācīšanos un vizuālās mākslas ietekmi uz ... -
5-6 gadu vecu bērnu valodas bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2020)Kvalifikācijas darba tēma: 5-6 gadu vecu bērnu valodas bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās. Darba autore: Elīna Lacare. Pētījuma objekts: vizuālās mākslas nodarbības. Pētījuma priekšmets: bērnu valoda. Pētījuma mērķis: ... -
Antoni Tapjesa faktūras kā iedvesmas avots pamatskolas posmā
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarbs ,,Antoni Tapjesa faktūras kā iedvesmas avots pamatskolas posmā” sniedz ieskatu par spāņu mākslinieka, tēlnieka un mākslas filozofa A. Tapjesa daiļradi, par faktūrām ko mākslinieks izmantoja savos mākslas darbos, ... -
Bērnu emocionālās attīstības sekmēšana 1,5 līdz 3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes Cēsu filiāles Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studiju programmas "Pirmsskolas skolotājs" studente Dace Binduka. Kvalifikācijas darba nosaukums “Bērnu ... -
Bērnu valodas bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā 3-4 gadu vecumā
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba autore ir Santa Višņakova. Kvalifikācijas darba nosaukums: Bērnu valodas bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā 3-4 gadu vecumā. Darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt, ... -
Fluxus kā ierosmes avots radošai darbībai vizuālās mākslas stundās 11.klasē
(Latvijas Universitāte, 2015)Diplomdarba tēma – Fluxus kā ierosmes avots radošai darbībai vizuālās mākslas stundās 11.klasē. Darba mērķis ir atklāt mākslinieku kustības Fluxus darbību kā ierosmes avotu radošai darbībai vizuālās mākslas stundās. Lai ... -
Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves sekmēšana
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbs: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu zīmēšanas prasmju apguves sekmēšana. Darba autore: Kitija Šlampe Darba vadītāja: Dr. paed. Antra Randoha Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt jaunakā ... -
Kaķa tēls mākslā un burtu apguves spēļu grafiskajā dizainā
(Latvijas Universitāte, 2017)Mūsdienās, kad liela nozīme piešķirta tehnoloģiskajai attīstībai, radoša kaķa tēla nozīmīgums ir saglabājies. Kaķa tēls tiek iekļauts mākslas darbos, to integrē burtu apguves spēļu grafiskajā dizainā, kas bērniem attīstīta ... -
Minimālisma tendences mūsdienu grafiskajā dizainā
(Latvijas Universitāte, 2018)Nevis tikai kā mākslas stils, bet arī jau kā dzīvesstils minimālisms ir ienācis cilvēku ikdienā. Mūsdienu tehnoloģiju pilnā pasaulē ir nepieciešams prast lietas vienkāršot nevis sarežģīt. Tāpēc ir svarīgi izprast, kā ... -
Personības faktori un ar mākslu saistīta pieredze kā prognozētāji estētiskajam vērtējumam abstraktu un reprezentatīvu gleznu gadījumā
(Latvijas Universitāte, 2015)Pētījuma mērķis bija noskaidrot personības faktoru un ar mākslu saistītas pieredzes saistības ar abstraktu un reprezentatīvu gleznu vērtējumu, kā arī pārbaudīt, cik lielā mērā tie prognozē šo estētisko vērtējumu. 283 ... -
Personības faktori un mākslas izglītība kā prognozētāji estētiskajam vērtējumam mākslas fotogrāfijas gadījumā
(Latvijas Universitāte, 2023)Pētījuma mērķis bija noskaidrot ar mākslu saistīto pieredžu un personības faktoru saistību ar četru fotogrāfiju (klasisks portrets, moderns portrets, moderna ainava un klasiska ainava) estētiskajiem vērtējumiem, kā arī ... -
Vidusskolēnu estētisko priekšstatu izpēte un metodisko ieteikumu izstrāde to attīstīšanai kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma ir “Vidusskolēnu estētisko priekšstatu izpēte un metodisko ieteikumu izstrāde to attīstīšanai kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā”. Darba mērķis ir izpētīt vidusskolēnu priekštatus ... -
Vizuālās mākslas priekšmeta nozīme vidusskolas mācību saturā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba pētāmā problēma: vidusskolas skolēni neizprot vizuālās mākslas un kultūras pamatu mācību priekšmetu mērķi un nepieciešamību šos priekšmetus mācīties vidusskolā. Diplomdarba mērķis ir pētīt kā iespējams veicināt ... -
Vizuālās mākslas programma bērniem līdz 3 gadu vecumam
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba “Vizuālās mākslas programma bērniem līdz 3 gadu vecumam” mērķis ir izveidot vizuālās mākslas programmu bērniem līdz 3 gadu vecumam, kuru varētu izmantot pirmsskolas skolotāji ikdienas darbā. Bakalaura darbs ...