Search
Now showing items 1-10 of 3002
Vienotas alternatīvās un augmentatīvās komunikācijas apguves sistēmas nepieciešamība skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem speciālajās izglītības iestādēs
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba autore: Ilze Liepa Pētījuma temata nosaukums: Vienotas alternatīvās un augmentatīvās komunikācijas apguves sistēmas nepieciešamība skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem speciālajās izglītības iestādēs. Darba ...
Atbalsta pasākumu izveide bērnam ar dzirdes traucējumiem vispārizglītojošā izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2020)
Diplomdarba nosaukums: “Atbalsta pasākumu izveide bērnam ar dzirdes traucējumiem vispārizglītojošā izglītības iestādē ” Darba autore: Liene Ekša Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. asoc.prof Dita Nīmante Pētījuma mērķis: ...
Pedagogu profesionālā pilnveide interešu izglītībā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Majore, S. Pedagogu profesionālā pilnveide interešu izglītība. Maģistra darbs. Rīga: LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2019. gads, 60 lpp. Atslēgas vārdi: pedagogu profesionālā pilnveide, interešu izglītība, ...
Pozitīvas saskarsmes veicināšana pamatskolas skolēniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem un agresiju
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba autore: Ieva Romančuka Darba nosaukums: Pozitīvas saskarsmes veicināšana pamatskolas skolēniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem un agresiju. Darba aktualitāte: Speciālās izglītības skolotājam, ...
Atbalsta pasākumi matemātikā bērniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē
(Latvijas Universitāte, 2020)
Ilze Daines izstrādāta diplomdarba “Atbalsta pasākumi matemātikā bērniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē” mērķis ir izveidot teorētiski pamatotu un praksē izmēģinātu atbalsta pasākumu sistēmu matemātikā skolēniem ar ...
Neformālas izglītības iespējas jauniešiem ar garīgas attīstības traucējumiem Rīgā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskā daļā ir analizēta literatūra par to, kas ir neformālā izglītība, kādas ir neformālas izglītības iespējas tagad un agrāk, kā arī kas ir garīgas attīstības traucējumu ...
Saskarsmes prasmju veidošanās 1.klasē bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2020)
Olgas Samohvalas diplomdarba “Saskarsmes prasmju veidošanās 1. klasē bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem” mērķis ir pētīt saskarsmes prasmju veidošanos un saskarsmes prasmju attīstības iespējas 1.klases ...
Metodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darbs izstrādāts par tēmu „Metodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs”, veikts teorētisks un empīrisks pētījums, lai noskaidrotu ieteicamākās metodes dabaszinību mācību procesa uzlabošanai ...
Pedagogu profesija Latvijas izglītības sistēmā un tai piederošās tiesības
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darbā tiek pētīta pedagogu profesija Latvijas izglītības sistēmā, veidojot salīdzinošo analīzi ar Somijas un Igaunijas valstu pieredzi. Pedagoga profesijas standarti un tai piederošās tiesības dažādu valstu skatījumā ...
Lasītprasmes veicināšana pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba nosaukums: “Lasītprasmes veicināšana pirmsskolā.” Pētījuma mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt lasītprasmes apgūšanas procesu pirmsskolas vecuma bērniem, lai varētu sniegt rekomendācijas metodiķiem, ...