Search
Now showing items 1-10 of 26
Emocionālā intelekta saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem vidusskolēniem 17-19 gadu vecumā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādām emocionālā intelekta spējām, kompetencēm pastāv sakarība ar akadēmiskajiem sasniegumiem, kā arī apskatīt šo saistību dzimumatšķirības kontekstā. Pētījuma ietvaros tika aptaujāti ...
Pusaudžu piesaistes mātei, draudzības ar vienaudžiem un emocionālā intelekta sakarības
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba mērķis bija izpētīt sakarības starp piesaisti mātei, draudzību ar
vienaudžiem un iezīmju emocionālo intelektu pusaudžiem, vai pastāv dzimumatšķirības
piesaistes kvalitātē mātei, draudzībā ar vienaudžiem un ...
Emocionālā intelekta dažādu konstruktu salīdzināšana
(Latvijas Universitāte, 2015)
Pētījuma mērķis ir savstarpēji salīdzināt Saloveja un Goldmena vispārīgo garastāvokļa iezīmju konstruktu un Šutes emocionālā intelekta konstruktu, un to mērījumu psihometriskos rādītājus. Pētījuma ietvaros tiek noskaidrots, ...
Akadēmiskā prokrastinācija, emocionālais intelekts un kontroles lokuss studentiem.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Šī maģistra darba mērķis bija noskaidrot, cik lielā mērā emocionālais inteleks un kontroles lokuss paredz prokrastināciju un noteikt saistības starp prokrastināciju, emocionālo intelektu un kontroles lokusu. Pētījumā ...
Vidusskolēnu uztvertās akadēmiskās pašefektivitātes un emocionālā intelekta dažādu aspektu dzimumatšķirības
(Latvijas Universitāte, 2016)
Pētījuma mērķis ir noskaidrot vai pastāv saistība starp uztverto akadēmisko pašefektivitāti un emocionālā intelekta dažādiem aspektiem zēnu un meiteņu grupās, vai pastāv atšķirības šajās saistībās, kā arī noskaidrot vai ...
Apmierinātības ar dzīvi, apmierinātības ar darbu un emocionālā intelekta saistības
(Latvijas Universitāte, 2015)
Pētījuma mērķis bija noskaidrot saistības starp apmierinātību ar dzīvi, apmierinātību ar darbu un emocionālo intelektu, kā arī noskaidrot kā emocionālā intelekta rādītāji prognozē iepriekšminētos mainīgos.
Pētījumā ...
Emocionālā intelekta saistība ar stresa pārvarēšanas stratēģiju izvēli māszinību studentiem un medicīnas māsām
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījuma mērķis bija izpētīt saistību starp emocionālo intelektu un stresa pārvarēšanas stratēģiju izvēli 2. kursa māszinību programmas studentiem un medicīnas māsām. Pētījumā piedalījās piecdesmit viena māszinību 2. kursa ...
Tehnoferences, konfliktu biežumu, apmierinātības ar attiecībām un emocionālā intelekta rādītāju sakarības
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba ar nosaukumu Tehnoferences, konfliktu biežumu, apmierinātības ar pāru attiecībām un emocionālā intelekta rādītāju sakarības mērķis ir noskaidrot vai pastāv sakarības tehnoferencei un konfliktu biežumam pāru ...
Emocionālā intelekta, apzinātības un audzināšanas stila saistība pirmsskolas audzinātājām
(Latvijas Universitāte, 2018)
Ārvalstu pētījumi liecina, ka galvenais mehānisms, caur kuru bērns mācās pirmsskolas vecumposmā ir tieši sociālās attiecības un šīs ikdienas interakcijas starp audzinātāju un audzināmo tiek sauktas arī par attīstības ...
Pašcieņas un emocionālā intelekta saistība ar apmierinātību ar darbu
(Latvijas Universitāte, 2018)
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp pašcieņu, emocionālo intelektu un apmierinātību ar darbu. Pētījumā tika aptaujāti 70 respondenti vecumā no 20 līdz 60 gadiem. Pētījumā tika izmantotas trīs aptaujas: ...